Skip to main content
Beantwoord

Kan geen eSIM genereren in de app

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb net een nieuw abonnement, maar de eSIM die per post gestuurd was bleek niet te juiste. Deze heb ik dan ook weer uit mijn telefoon verwijderd. Nu wil ik via de app een nieuwe aanvragen maar omdat mijn abonnement pas vandaag geactiveerd is kan ik hem pas op 25-06 activeren.. Nu zit ik twee dagen zonder mobiele verbinding welke primair voor bellen gebruikt wordt.

Kan iemand me helpen toch z.s.m. een nieuwe eSim te krijgen? Bellen naar klantenservice is nogal lastigโ€ฆ want geen verbinding.

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemiddag F, van harte welkom op de community. Superleuk dat je ons hebt gekozen voor je nieuwe abonnement! Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik gelijk mee naar de opties om je zo snel mogelijk aan een nieuwe eSIM te helpen. Een double check: begrijp ik het goed dat je wel toegang hebt tot Mijn Odido en de App? Je moet de eSIM namelijk zelf nog kunnen downloaden en activeren.

Heb je toevallig een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen. Dan weet je zeker dat je direct met een geactiveerde eSIM weer naar buiten loopt. Laat het me maar weten! ๐Ÿ˜Š

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag F, van harte welkom op de community. Superleuk dat je ons hebt gekozen voor je nieuwe abonnement! Zet je je volledige naam, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik gelijk mee naar de opties om je zo snel mogelijk aan een nieuwe eSIM te helpen. Een double check: begrijp ik het goed dat je wel toegang hebt tot Mijn Odido en de App? Je moet de eSIM namelijk zelf nog kunnen downloaden en activeren.

Heb je toevallig een Odido Shop in de buurt? Loop dan zeker binnen. Dan weet je zeker dat je direct met een geactiveerde eSIM weer naar buiten loopt. Laat het me maar weten! ๐Ÿ˜Š

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Hi Marciano,

Ik heb  de gegevens inmiddels opgevoerd. Ik heb toegang tot zowel de app als het webportaal maar ben helaas niet in staat naar een odido shop te gaan. Zou fijn zijn als je me een nieuwe eSIM kan verschaffen!

Groet

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi F, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd, omdat ik nog 1 extra controle moet doen. Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen