Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren

• 25 februari 2025
  • 5 reacties
  • 92 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Doordat ik mijn telefoon en dus sim kaart verloren ben. Heb ik nieuwe simkaart besteld . Maar kan hem niet activeren. De optie word niet weergegeven in mijn odido

Beste antwoord door Reintje07

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@Reintje07 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe simkaart kunt activeren, ik help je hier graag bij verder! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega. Hij heeft je nieuwe simkaart geactiveerd, die staat nu ook gekoppeld aan je abonnement in ons systeem. Werkt alles inmiddels naar behoren? 

Ik hoor het graag van je! 😄

Hallo , fijn dat je gekeken hebt.

Ik was naar een winkel van jullie geweest en het was toen zo geregeld , gelukkig.

Misschien wel handig om aan klanten te vermelden dat bij verlies sim kaart en je vraagt nieuwe sim aan met je nummer deze alleen geactiveerd kan worden in een winkel. 

Groet Reina

Bekijk origineel

5 reacties

Occaj
Super User
Forum|alt.badge.img+3
  • Odido Superuser
  • 237 reacties
  • 26 februari 2025

Is je nieuwe simkaart al bezorgd? Zo ja, https://www.odido.nl/service/producten/mobiel/simkaart 

Nee, dan nog even wachten tot deze binnen is. Mocht het een e-Sim zijn dan heb ik hierover een Topic gemaakt: E-sim acitveren

• Auteur
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

Ja de simkaart is bezorgd

Maar in mijn account staat hij niet dat ik hem kan activeren 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@Reintje07 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe simkaart kunt activeren, ik help je hier graag bij verder! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je gister contact hebt gehad met een collega. Hij heeft je nieuwe simkaart geactiveerd, die staat nu ook gekoppeld aan je abonnement in ons systeem. Werkt alles inmiddels naar behoren? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hallo , fijn dat je gekeken hebt.

Ik was naar een winkel van jullie geweest en het was toen zo geregeld , gelukkig.

Misschien wel handig om aan klanten te vermelden dat bij verlies sim kaart en je vraagt nieuwe sim aan met je nummer deze alleen geactiveerd kan worden in een winkel. 

Groet Reina

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemiddag Reina, superfijn dat het inmiddels is gelukt met mijn collega in de shop! Dat is een heel goed punt. In het verleden waren er meerdere opties om een nieuwe simkaart te activeren. Echter is dit sinds vorige maand veranderd, dus we zullen dit in de toekomst zeker vermelden! 😊

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen