Ik krijg alleen de pagina voor een eSIM van de chatbot? Mijn oude sim is KAPOT en heb een nieuwe, dan staat er ‘’activeer het makkelijke via mijn odido!'’ Ja uuhh waar dan???? En nee ik kan morgen geen contact opnemen want het is ZONDAG en de winkels zijn DICHT. Maandag heb ik hier ook geen tijd voor, mogen moet ik reizen en wil graag internet hebben!!!!!!
Beantwoord
Simkaart activeren lukt niet
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hoi Yoonsace, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad)! Goed dat je direct naar een eSIM hebt gekozen nadat je oude simkaart kapot is gegaan. Is het inmiddels al gelukt om je nieuwe eSIM te activeren? Heb je toegang tot Mijn Odido? Dan moet je op deze pagina zijn: Sim Toestel & Smartwatch | Odido. Mocht het nog niet gelukt zijn, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je met alle plezier verder om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.