Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet

• 1 februari 2025
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

Ik krijg alleen de pagina voor een eSIM van de chatbot? Mijn oude sim is KAPOT en heb een nieuwe, dan staat er ‘’activeer het makkelijke via mijn odido!'’ Ja uuhh waar dan???? En nee ik kan morgen geen contact opnemen want het is ZONDAG en de winkels zijn DICHT. Maandag heb ik hier ook geen tijd voor, mogen moet ik reizen en wil graag internet hebben!!!!!!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi Yoonsace, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad)! Goed dat je direct naar een eSIM hebt gekozen nadat je oude simkaart kapot is gegaan. Is het inmiddels al gelukt om je nieuwe eSIM te activeren? Heb je toegang tot Mijn Odido? Dan moet je op deze pagina zijn: Sim Toestel & Smartwatch | Odido. Mocht het nog niet gelukt zijn, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je met alle plezier verder om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn!

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Yoonsace, van harte welkom op de Community en ik hoop dat je een goede reis hebt (gehad)! Goed dat je direct naar een eSIM hebt gekozen nadat je oude simkaart kapot is gegaan. Is het inmiddels al gelukt om je nieuwe eSIM te activeren? Heb je toegang tot Mijn Odido? Dan moet je op deze pagina zijn: Sim Toestel & Smartwatch | Odido. Mocht het nog niet gelukt zijn, zet dan je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel. Dan help ik je met alle plezier verder om zo snel mogelijk weer bereikbaar te zijn!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen