Skip to main content
Beantwoord

Terugbetaling

• 31 januari 2025
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Beste meneer/mevrouw, 

Ik heb via Odido een Apple watch ultra 2 Black aangeschaft inclusief een multi-sim abonnement dat gekoppeld is aan mijn telefoon. Deze heb ik binnen 14 dagen geannuleerd en ook retour gestuurd. 

Ik heb de mail ontvangen dat jullie de AW2 ontvangen hebben en dat deze verwerkt is.

Ik heb tussendoor 3 medewerkers gesproken en iedereen geeft aan ander antwoord mbt de terugbetaling. Ik heb 6 weken gehoord, 14 dagen en 30 dagen. Kunt u mij een duidelijk antwoord geven wanneer de terugbetaling in orde wordt gemaakt? 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi RJD, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je interesse hebt/had in de Apple Watch Ultra 2. Beviel deze niet? Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb daardoor meteen met je mee kunnen kijken en ik zie inderdaad dat de Apple Watch bij ons is aangekomen en verwerkt. Vanaf het moment van verwerking (29 januari) duurt het gemiddeld 4 dagen voordat je aanbetaling terug op je rekening hebt. Ik verwacht daarom dat dit uiterlijk eind volgende week zal zijn. Houd er rekening mee dat het altijd eerder of iets later kan zijn. Een terugbetaling van 6 weken gaat over Internet + TV, dus mijn collega die dit heeft gezegd had wellicht deze termijnen door elkaar gehaald. Excuses voor dit ongemak! Laat je het me weten als je het bedrag hebt ontvangen? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je het snel op je rekening ziet staan. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! ðŸ˜Š

Bekijk origineel

1 reactie

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi RJD, van harte welkom op de Community! Gaaf dat je interesse hebt/had in de Apple Watch Ultra 2. Beviel deze niet? Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik heb daardoor meteen met je mee kunnen kijken en ik zie inderdaad dat de Apple Watch bij ons is aangekomen en verwerkt. Vanaf het moment van verwerking (29 januari) duurt het gemiddeld 4 dagen voordat je aanbetaling terug op je rekening hebt. Ik verwacht daarom dat dit uiterlijk eind volgende week zal zijn. Houd er rekening mee dat het altijd eerder of iets later kan zijn. Een terugbetaling van 6 weken gaat over Internet + TV, dus mijn collega die dit heeft gezegd had wellicht deze termijnen door elkaar gehaald. Excuses voor dit ongemak! Laat je het me weten als je het bedrag hebt ontvangen? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je het snel op je rekening ziet staan. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! ðŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen