Skip to main content
Beantwoord

Bundel ineens op

• 31 januari 2025
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

• is een Master Poster
  • 15 reacties

Ik krijg om 12:08 uur een SMS van Odido dat mijn bundel voor 80% op is. Ik heb een bundel van 25Gb met verdubbelaar (dus 50Gb). Dat betekent dat ik nog ruim 5Gb over heb. Sowieso knap, want ik krijg geeneens de helft op per maand. Na 1 minuut krijg ik de SMS dat 100% van mijn bundel op is. Dat kan toch niet?! Wat is hier aan de hand? De medewerkster van Odido kan mij niet verder helpen. Ik heb toch al die data zelf opgemaakt volgens haar. Begrijp er niks van. Enige dat ik doe is whatsapp versturen (onbeperkt abo) en muziek afspelen. Ik heb nu uit noodzaak een 24 uur Unlimited bundel aangeschaft om zo bereikbaar te blijven. Zoals je kan zien in de afbeelding heb ik in januari 8.8 GB verbruikt. Dat is heel wat minder dan de 25Gb excl. verdubbelaar. ​@Johrick van Odido 

Beste antwoord door Ferry67

Marciano van Odido schreef:

Goedemorgen Ferry, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb de credit meteen voor je ingediend en deze zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je daarnaast ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen of als je nog andere vragen hebt? Ik hoor het graag van je en ik sta voor je klaar! 

Dank je ​@Marciano van Odido betaling ontvangen.

Bekijk origineel

5 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ferry, ook goed als ik je hierbij help? Johrick is al een tijdje niet meer werkzaam bij ons! 😄 Goed dat je je verbruik controleert in Mijn Odido. Wat apart dat je 8,8GB van de 50GB verbruikt en de melding ontvangt dat je 100% hebt opgemaak. Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat de SMS over je 80% en 100% verbruik om de Klantvoordeel bundel gingen. Deze zou dan 25GB zijn, maar ik zie ook dat je nieuwe bundel per 18-01-2025 van start ging. Hier moet het dus aan liggen. Je had in januari niet de volle 25GB aan Klantvoordeel. Wat minder fijn is, is dat de maand inmiddels voorbij is en ik het daadwerkelijke verbruik en de beschikbare bundel voor januari niet meer in Mijn Odido kan inzien. 

Zet je alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik volledig met je meekijken en dan crediteer ik met alle plezier voor deze keer de Unlimited Data bundel van € 3 voor je. Vanaf deze maand heb je gewoon de volledige 50GB aan data. Dat zie je nu ook terug op deze pagina in Mijn Odido. Mocht je merken dat je data snel wordt verbruikt, dan raad ik een app aan om je verbruik bij te houden. Vanwege privacy regels kunnen wij namelijk niet zien waar je data aan verbruikt wordt. Ik hoor het graag van je en ik hoop dat ik je blij maak met de gecrediteerde Unlimited bundel! 😊

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 3 februari 2025

Dank je ​@Marciano van Odido voor het snelle antwoord. Ik heb mijn profiel aangevuld. Mvrgr, Ferry

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Ferry, graag gedaan en jij ook bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb de credit meteen voor je ingediend en deze zie je straks terug op je volgende factuur. Ik heb je daarnaast ook per e-mail een bevestiging gestuurd. Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen of als je nog andere vragen hebt? Ik hoor het graag van je en ik sta voor je klaar! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2025
Marciano van Odido schreef:

Dank je ​@Marciano van Odido betaling ontvangen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Ferry, bedankt voor de terugkoppeling. Superfijn dat je het hebt ontvangen en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je. Voor nu wens ik je nog een hele fijne middag! 🙌🏻

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen