Skip to main content
Beantwoord

Ssimkaart

  • 30 oktober 2024
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Gister is mijn abonnement bij Odido ingegaan en vandaag wil ik m’n simkaart vervangen. Nu zit mijn simkaart in mijn telefoon en geeft mijn telefoon aan geen simkaart te hebben.

ik kan niet bellen mijn vorige abonnement is sinds gister gestopt en naast die chatbot die je geen steek verder helpt kan ik geen contact met iemand krijgen omdat alles via de chat moet aangezien ik niet kan bellen.

Ik zou het fijn vinden mocht ik door deze weg wel geholpen worden

Beste antwoord door Marciano van Odido

Goedemorgen, welkom bij Odido en hier op de Community! Voeg snel je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee voor je simkaartactivatie! ðŸ˜„

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21584 reacties
  • 30 oktober 2024

Hallo @Vraag. 

Misschien is je simkaart nog niet geactiveerd, als je even langs een Odido winkel kan gaan dan kunnen ze de simkaart direct voor je activeren.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 oktober 2024

Hallo @Waqqas 
Ik ben momenteel niet mobiel om naar een winkel te gaan vandaar mijn vraag via hier..

toch bedankt voor het meedenken! 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, welkom bij Odido en hier op de Community! Voeg snel je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel. Dan kijk ik graag met je mee voor je simkaartactivatie! ðŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen