Skip to main content
Beantwoord

Geen Info over Mijn Abonnement

  • 30 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 19 Bekeken

Hallo community,

 

Ik heb begin van de week een nieuw mobiel + abonnement besteld bij Odido. Gisteren de toestel en het simkaart ontvangen. Ik heb bereik en als ik de data aanzet heb ik 5G data ook. Maar ik zie nergens in mijn account informatie over mijn toestel of verbruikdetails.

 

Is mijn mobiel 120min+10GB bundel op dit moment actief? Ik wil geen extra data of bel kosten betalen terwijl ik mijn bestelling ontvangen heb. Ik zit ook sinds begin van de week zonder data en gebonden aan WiFi blijven is heel erg moeilijk.

 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @internetter 

Je dient het Odido abonnement wel te koppelen aan je Odido account om gegevens in te zien 

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21059 reacties
  • Antwoord
  • 30 oktober 2024

Hallo @internetter 

Je dient het Odido abonnement wel te koppelen aan je Odido account om gegevens in te zien 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 30 oktober 2024

Hallo @Waqqas , dat klopt, bedankt! Ik had verwacht dat het automatisch gekoppeld zou zijn. Ik heb geklikt op “Beheer” en daar kon ik mijn telefoonnummer koppelen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen