Skip to main content
Beantwoord

Mobiele abonnement verlenging opzeggen

  • 27 augustus 2024
  • 6 reacties
  • 156 Bekeken

Goeiedag,

 

Is het mogelijk om een verlenging van abonnement nog te annuleren of opzeggen?
Ik heb een paar maanden geleden de verlenging online doorgegeven, want ik had een 2 jarig mobiele abonnement. Maar vanaf 2-9-24 gaat dit over naar een sim only "Helloโ€ abonnement. 

 

Graag verneem ik nog van jullie.

 

Mvg

Beste antwoord door alaindoerga

Marciano van Odido schreef:

Hoi Alain, bedankt voor de verificatiecode en je ordernummer. Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging aanvragen of je abonnement laten doorlopen en zodra je buiten contract zit kan je ook maandelijks verlengen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! ๐Ÿ˜„

Yes bedankt. ik zie het nu thanks!

Bekijk origineel

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Alain, ik kan je verlenging nog voor je annuleren hoor, geen probleem! Heb je voor mij je ordernummer en de verificatiecode die ik per SMS naar je heb gestuurd? Dan annuleer ik de verlenging direct voor je! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 28 augustus 2024

Hi de verificatiecode is 8051426 en ordernummer is 212900314.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 28 augustus 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Alain, ik kan je verlenging nog voor je annuleren hoor, geen probleem! Heb je voor mij je ordernummer en de verificatiecode die ik per SMS naar je heb gestuurd? Dan annuleer ik de verlenging direct voor je! 

Hi de verificatiecode is 8051426 en ordernummer is 212900314.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Alain, bedankt voor de verificatiecode en je ordernummer. Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging aanvragen of je abonnement laten doorlopen en zodra je buiten contract zit kan je ook maandelijks verlengen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! ๐Ÿ˜„


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2024
Marciano van Odido schreef:

Hoi Alain, bedankt voor de verificatiecode en je ordernummer. Ik heb je verlenging zojuist geannuleerd. Je kan nu een nieuwe verlenging aanvragen of je abonnement laten doorlopen en zodra je buiten contract zit kan je ook maandelijks verlengen. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik ben er voor je! ๐Ÿ˜„

Yes bedankt. ik zie het nu thanks!


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Alain, fijn en natuurlijk graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen