Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren lukt niet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb me oude simkaart niet meer. en zou het graag willen activeren. kunnen Julie me hierbij helpen?

Beste antwoord door Rose1968

Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Rose1968, welkom op onze Community! Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar hiervoor moet ik een verificatie per SMS uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Aangezien je de oude simkaart niet meer hebt, is het ook niet mogelijk. Maar gelukkig zijn er nog andere opties! Je kunt eventueel langsgaan in één van onze winkels en op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's de nieuwe simkaart voor je activeren of ik kan je een e-mail sturen, waarnaar je een kopie van je legitimatiebewijs kunt sturen en mijn collega's kunnen dan binnen 24 uur de nieuwe simkaart voor je activeren! 

Echter, ben ik gaan zoeken en ik ben het nummer dat eindigt op ***5569 tegengekomen en ik zie dat er een nieuwe simkaart is gekoppeld en ook is geactiveerd. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp nodig? Laat het maar gerust weten! 😄

 

Ja het is gelukt!

 

ben naar een odido shop geweest nog bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Rose1968, welkom op onze Community! Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar hiervoor moet ik een verificatie per SMS uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Aangezien je de oude simkaart niet meer hebt, is het ook niet mogelijk. Maar gelukkig zijn er nog andere opties! Je kunt eventueel langsgaan in één van onze winkels en op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's de nieuwe simkaart voor je activeren of ik kan je een e-mail sturen, waarnaar je een kopie van je legitimatiebewijs kunt sturen en mijn collega's kunnen dan binnen 24 uur de nieuwe simkaart voor je activeren! 

Echter, ben ik gaan zoeken en ik ben het nummer dat eindigt op ***5569 tegengekomen en ik zie dat er een nieuwe simkaart is gekoppeld en ook is geactiveerd. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp nodig? Laat het maar gerust weten! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 19 maart 2024
Pharwin van Odido schreef:

Hallo @Rose1968, welkom op onze Community! Ik zou je hier graag mee willen helpen, maar hiervoor moet ik een verificatie per SMS uitvoeren om zeker te weten dat jij de juiste persoon bent. Aangezien je de oude simkaart niet meer hebt, is het ook niet mogelijk. Maar gelukkig zijn er nog andere opties! Je kunt eventueel langsgaan in één van onze winkels en op vertoon van een geldig legitimatiebewijs kunnen mijn collega's de nieuwe simkaart voor je activeren of ik kan je een e-mail sturen, waarnaar je een kopie van je legitimatiebewijs kunt sturen en mijn collega's kunnen dan binnen 24 uur de nieuwe simkaart voor je activeren! 

Echter, ben ik gaan zoeken en ik ben het nummer dat eindigt op ***5569 tegengekomen en ik zie dat er een nieuwe simkaart is gekoppeld en ook is geactiveerd. Is het inmiddels gelukt of had je nog hulp nodig? Laat het maar gerust weten! 😄

 

Ja het is gelukt!

 

ben naar een odido shop geweest nog bedankt!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@Rose1968 Superfijn dat het is gelukt in onze winkel, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag toegewenst! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen