Skip to main content

mbs in zwitserland


  • is een Master Poster
  • 10 reacties

Hallo ik heb gisterenen geupgrade naar plus abonnement. Ik zie vandaag in zwitserland dat ik geen internet heb en een bundel moet afsluiten. Dat heb ik gedaan maar nog steeds de melding dat ik geen internet bundel heb in zwitserland. Als ik doorklik staat er dat ik eerst mijn bundel op moet maken. Dat gaat niet helemaal goed in de app dus. Wie heeft er advies. Ik zit niet te wachten op kosten terwijl ik denk het nu 2 keer geregeld te hebben

Uitgelichte reactie

18 maart 2024

Hi JVN, ik hoop dat je een leuke tijd hebt (gehad) in Zwitserland! Ik heb direct met je meegekeken, maar volgens mij ben je weer in Nederland, klopt dat? Sorry voor de late reactie, we zijn niet altijd in het weekend aanwezig op de Community. Ik zie dat je wel Unlimited Plus hebt, dus je zou een actieve bundel moeten hebben in Zwitserland. Was het nog gelukt om verbinding te maken?

5 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 15 maart 2024

Toevoeging beide bundels staan als niet actief in zone maar er lijken wel mbs van de 50 gb van het plus abbo af te gaan. Ik zou dit graag vanuit odido zeker weten. Klantenservice is niet bereikbaar uit zwitserland


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi JVN, ik hoop dat je een leuke tijd hebt (gehad) in Zwitserland! Ik heb direct met je meegekeken, maar volgens mij ben je weer in Nederland, klopt dat? Sorry voor de late reactie, we zijn niet altijd in het weekend aanwezig op de Community. Ik zie dat je wel Unlimited Plus hebt, dus je zou een actieve bundel moeten hebben in Zwitserland. Was het nog gelukt om verbinding te maken?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 19 maart 2024

Hi ik ben inderdaad weer terug. Uiteindelijk geen gebruik gemaakt van Odido. Verbinding was er wel maar omdat de app aan blijf geven dat ik geen data heb in zwitserland heb heb ik bij een andere provider (dual sim) extra mb,'s gekocht. Ik wilde onverwachtte kosten voorkomen. Ik ben daar niet tevreden mee dat ik extra kosten voor plus en vervolgens een data bundel afsluit en ik die melding geen data blijf houden. Ik heb screenshots gemaakt van het issue. Kunnen we daar achteraf nog iets mee?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9292 reacties
  • 20 maart 2024

Als je bevestiging van de veranderingen van je Abonnement maar unlimited plus hebt gehad, dan is het goed gegaan. Na 1 maand kun je weer downgraden. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @JVN57 als je een wijziging hebt gemaakt in je abonnement, wordt dit niet altijd meteen aangepast in de app. Het helpt dan wel om het bijvoorbeeld te checken via een browser of uit- en weer in te loggen in de app of natuurlijk deze helemaal verwijderen en opnieuw te downloaden (zodat je gelijk over de nieuwste software beschikt. Het is ook van belang dat je toestel over de nieuwste software beschikt, zodat de app optimaal kan draaien op de nieuwste software. Achteraf kunnen we hier niet veel mee, omdat het aan veel factoren kan liggen en dit zou het beste uitgezocht kunnen worden op het moment dat het speelt. Natuurlijk willen wel met je meekijken naar de extra kosten die je hebt gemaakt voor het aanschaffen van data. Kun je aangeven hoe veel dit is geweest en door middel van een screenshot ook aantonen? Dan kan ik voor je kijken wat ik hierin kan betekenen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen