HAllo,
Ik probeer al een paar dagen mijn abbo te verlengen (sim only) maar krijg steeds de melding dat ik het laten nog eens moet proberen omdat mijn gegevens niet opgehald kunnen worden
HAllo,
Ik probeer al een paar dagen mijn abbo te verlengen (sim only) maar krijg steeds de melding dat ik het laten nog eens moet proberen omdat mijn gegevens niet opgehald kunnen worden
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi bhennink, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct gekeken in je account en ik gok dat je via Mijn Odido probeert te verlengen. Ik zie een oud en inactief abonnement gekoppeld staan. Ik gok dat deze in de weg zit. Dus ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken, je abonnement toevoegen en vervolgens verlengen. Laat je me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.