Skip to main content

HAllo,

Ik probeer al een paar dagen mijn abbo te verlengen (sim only) maar krijg steeds de melding dat ik het laten nog eens moet proberen omdat mijn gegevens niet opgehald kunnen worden

Goedemiddag, duidelijk! Ik heb een case voor je klaargezet, echter zie ik dat je nieuwe abonnement binnenkort begint met nummerbehoud, waardoor ik de case momenteel nog niet kan koppelen aan je account. Ik moet even wachten tot je nieuwe abonnement van start is gegaan en dan mag ik hem doorzetten! Voor nu wens ik je nog een hele fijne (2e Paas)dag! 😊

Casenummer 70017898


@Marciano van Odido 

Ik kan daar alle werkdagen voor benoemen.
Als je echt tijdstippen wilt hebben:
Afgelopen dinsdag elke keer dat ik mijn telefoon gebruikte.
De week er voor was ik met vakantie

de week daarvoor op 12 en 13 maart ook diverse keren ( elke keer) bij gebruik van mijn telefoon.
 


Goedemiddag bhennink, als dat al een paar jaar is dan ben ik bang dat de locatie echt heel ongelegen ligt en dat ik er niet veel aan kan doen. Ik kan voor de zekerheid nogmaals een case doorzetten en de locatie laten onderzoeken, zodat ik 100% zeker weet dat we er alles aan hebben gedaan. Mocht je dit willen heb je dan 3 recente voorbeelden voor me met: datum en tijdstip?


IK heb nu een andere telefoon, maar zelfs bellen lukt daar soms niet
ik zie ok dat er geen streepjes of max 1 streepje signaal sterkte is en regematong een melding dat ik geen netwerk heb.


Goedemorgen bhennink, ah, ik heb dat ook soms. Helpt het leegmaken van cache en cookies niet? Ik gebruik hem altijd in Chrome, daar werkt 'ie voor mij wel altijd. Edge niet altijd. Ik zie inderdaad niks op dat adres, maar dan snap ik het inderdaad. Ik hoop dat je op werk gebruik kan maken van wifi. Heb je thuis en op alle andere plekken wel een goede dekking? 


@Marciano van Odido de link van de dekkingskaart werkt niet. Krijg 403

Maar is al een paar jaar, het adres is kerkeplaat 14 in dordrecht. Het is dus geen kwestie van werkzaamheden. het bedrijf zit aan het einde van het industrie terrein.
Dat was indertijd ook reden om naar andere provider te gaan maar vond die provider niet fijn.


Hi, jeetje niet fijn zeg! Houd me vooral even op de hoogte als je nieuwe bundel is ingegaan. Mocht je hulp nodig hebben, dan kijk ik graag met je mee. Fijn dat je verder niet ontevreden bent. Als er iets niet lekker loopt en er moet iets opgelost worden, dan kan je het gewoon hier bij ons kwijt. Wij zullen alles doen om je te helpen waar we kunnen. 

Over de locatie in Dordrecht. Heb je dit al langere tijd of sinds kort? Wil je eens kijken of je op de dekkingskaart iets op het adres van je werk ziet? Mocht er niks bekend zijn; werkzaamheden, geplande werkzaamheden of verminderde dekking; dan kan je altijd via 'Meld een probleem’ een melding maken over de locatie. Deze komt dan direct uit bij onze netwerkspecialisten die dit voor je gaan onderzoeken. Laat je het me weten wat hieruit komt en of het is gelukt met de melding? 


@Marciano van Odido   Ja al ging er ook bij het nieuw abbo wel weer eea mis. IPV mijn ouden bundel is zowel mijn data hoger gezet en onbeperkt bellen naar vast, ( man in de winkel stond vanalles in te tikken maar zag pas thuis dat hij wat fout had gedaan.
Ik kreeg te horen dat ik dat pas kan aanpassen als de nieuwe bundel in gaat.

Maar ben over het algemeen niet ontevreden en zit ook niet op het forum om te klagen gelukkig.
Alhoewel op mijn wekr in Dordrecht de staart heb ik nagenoeg geen bereik. SOms helemaal 0 soms 1 streepje . Een enkele keer lukt zelfs gewoon bellen dan niet  Staat NB een GSM mast op de hoek van het terein en toen ik een jaar KPN had was dat gewoon 4 streepjes/


Goedemorgen, wat apart dat het allemaal niet is gelukt. Excuses voor het ongemak. Ik vind het wel heel leuk om te lezen dat je toch met een nieuw abonnement met nummerbehoud bij ons blijft. Ik hoop dat alles vanaf nu vlekkeloos blijft werken! Houd ons gerust op de hoogte als je abonnement ingaat. Ik hoor het graag van je en voor nu wens ik je een hele fijne dag!


Nou het was dus weer niet gelukt dus vandaag naar de odido winkel.
ook daar konden ze mijn abb niet verlengen. 
Ook de manager kreeg het niet voor alkaar dus nu van ellende het abbo opgezegd en een nieuw abbo met nummerbehoud.
Irritant want die gaat pas over een maand in en dan moet ik wel die dag de andere sim bij me hebben om op het werk te kunnen wisselen.

Wat een ellende om je abbo te verlengen zeg! Het heeft me onderhand heel wat uren gekost en nu maar hopen dat het probleem niet mee migreert naar de nieuwe sim


@Marciano van Odido  Nee ik ben nog thuis en heb al gezocht en gezien dat een lokaal simkaartje idd veel goedkoper is. Dus dat doe ik dan wel als we daar heen gaan. Het is zone 3 dus duur ook met travel en surf. 
Het verlengen ga ik later vandaag wel even naar kijken,

De klantenservice was niet te bereiken dus maar verlengd via belsimpel


Hi bhennink, fijn dat Pharwin inmiddels een case heeft doorgezet! Ben je momenteel in het buitenland? Zo ja, waar ben je precies? Als je in een dure zone zit kan een lokaal simkaartje inderdaad goedkoper zijn. Je kan het op deze pagina controleren: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido

Wat betreft de verlenging; je kan alvast bellen met onze collega's van Telesales op 0800-0092 om je verlenging/bestelling te plaatsen. Een andere optie is, mocht je wel nog in Nederland zijn, om langs 1 van onze winkels te gaan. Verlengen zou via hen wel moeten lukken. Alleen via Mijn Odido gaat het momenteel niet, omdat er iets mis is met je account. Ik hoop dat je nog gebruik kan maken van de aanbieding die op dit moment loopt!

Houd je ons op de hoogte als je iemand van (Tele)sales hebt gesproken?


@Pharwin van Odido Okee dat het binnen 14 dageb wordt opgelost,
Ik kreeg het in de app en in de browser

  1. maar is het alleen een probleem met verlengen?
  2. En hoe zit het dan met de aanbieding die gaat verlopen?
  3. en kan ik bijvoorbeeld wel een travel en surf bundel kopen? (of misschien maar even een lokale sim er in steken. Is zo te zien stuk voordeliger

     

Hallo @bhennink, yes dat kan kloppen! Wat mijn collega Marciano hier bedoelde is dat er op de achtergrond in ons systeem je account niet goed stond ingesteld. Dat heeft hij voor je opgelost, maar je gaf aan dat het nog steeds niet werkt. Begrijp ik het goed dat je deze melding zowel via de browser als in de app te zien krijgt? Op dit moment is er een technisch issue bij ons bekend, waardoor je deze foutmelding in je account te zien krijgt. Onze IT-afdeling is hiervan op hoogte en ze doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen! Ik heb dit dan ook gelijk voor je doorgezet naar ons IT-team. Zij zullen dit voor je onderzoeken en je op de hoogte stellen wanneer het is opgelost. De verwerkingstijd is momenteel 14 dagen, wegens de drukte. Het zou best kunnen dat het binnen een paar dagen wordt opgepakt, maar houd er rekening mee dat het uiterlijk 14 dagen kan duren, voordat je een terugkoppeling kan verwachten! 

Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 


@Marciano van Odido , Heel vreemd. er stond namelijke helemaal geen oud account gekoppeld en ik zat al jaren bij t mobile en ben daar alleen 1 jaar tussenuit geweest maar was nu  al bijna 1 ½ jaar weer bij t-mobile en nu odido. Ik heb ook al maanden glasvezel op dit account en ook dat ging zonder problemen bij het aanvragen via de site. Het was dus gewoon een actueel en werkend account.
Ik heb opnieuw een account aangemaakt en heb ook de app opnieuw moeten installeren maar verlengen lukt nog steeds niet.

Ik blijf de zelfde foutmelding houden. Het is niet gelukt je gegevens op te halen en ik zie deze gegevens  wel gewoon in de app.  Idem via de website.
Heel bizar dat ik zo veel moeite moet doen om weer een jaar vaste klant te blijven.
Dit moet echt beter en snel opgelost worden 
 

 


Hi, zoals ik in mijn eerste reactie ook zei heb ik inderdaad je Mijn Odido-account verwijderd. Dit moest, omdat er een oud account gekoppeld stond. Inloggen werkt dus inderdaad niet. Je kan via deze link Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken met het e-mailadres dat je ook hier op de Community gebruikt. Als je het account hebt aangemaakt kan je je bestaande abonnement toevoegen. Ik hoop dat het nu lukt!


@Marciano van Odido en nu de accont gereset is door jou en ik opnieuw moest aanmelden werkt de app ook niet meer en kan ik daar helemaal niet meer innloggen , fijne actie dus….
Nu hioen dat het snel ik orde komt want ben niet blij , zo van de regen in de drup


@Marciano van Odido dat is heel vreemd, Ik kan nu ineens helemaal niet meer inloggen:(
IK kreeg wel vandaag gewoon de mail over verdubbelen van de bundel dus mijn account is nog wel bekend. Zal eens een nieuwachtwoord proberen
Het is in ieder geval niet gelukt nog.

Maar nog erger mijn hele mail account is nu niet meer bekend en ook met mijn nummer kan ik niet  meer opvragen.

Het versturen van je gebruikersnaam en wachtwoord is mislukt. Probeer het later nog eens of neem contact op met Odido Service.
De chatbot kan niet helpen en wachtwoord herstel werkt niet op mail adres en ook niet op telefoon nummer.
dadelijk zijn de aanbiedingen weer voorbij en is er geen korting meer.

Maar ik heb nu weer opnieuw een account aangemaakt, mijn gegevens staan er wel gewoon en ik krijg de knop dat ik kan verlengen als ik in log.

 

en opnieuw geprobeerd:
IK krijg weer de melding

Sorry! Er ging iets mis met je bestelling.

Helaas is het niet gelukt om je gegevens op te halen. Probeer het later nog eens.

 


Hi bhennink, tof dat je bij ons blijft met je verlenging! Ik heb direct gekeken in je account en ik gok dat je via Mijn Odido probeert te verlengen. Ik zie een oud en inactief abonnement gekoppeld staan. Ik gok dat deze in de weg zit. Dus ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 30 minuten de tijd om dit te verwerken en dan kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken, je abonnement toevoegen en vervolgens verlengen. Laat je me weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 😄


Reageer