Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet meer

  • 22 november 2023
  • 4 reacties
  • 131 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn prepaid simkaart werkt niet meer, en als ik probeer in te loggen om een nieuwe te bestellen wordt een SMS verstuurd maar die kan ik niet ontvangen.
Er is de laatste 6 maanden nog wel gebruikt gemaakt van de simkaart dus zou niet geblokkeerd moeten zijn. De kaart is al in meerdere toestellen getest.
Hoe kan ik een nieuwe simkaart bestellen?

Beste antwoord door salesehv

Hoi Salesehv, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruik maakt van PrePaid! Je kunt simpelweg via de webshop een nieuwe simkaart bestellen of even langsgaan in een van onze shops

Laat je het me weten of het is gelukt? Als je me een privébericht stuurt met je 06-nummer, dan kan ik voor de zekerheid ook nog even naar de status van je simkaart kijken! 😄

 

Probleem is opgelost, toestel ondersteunt geen 3G en 2G is door Odido uitgeschakeld.
In een 3G toestel werkt de simkaart correct.

Bekijk origineel

4 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Salesehv, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruik maakt van PrePaid! Je kunt simpelweg via de webshop een nieuwe simkaart bestellen of even langsgaan in een van onze shops

Laat je het me weten of het is gelukt? Als je me een privébericht stuurt met je 06-nummer, dan kan ik voor de zekerheid ook nog even naar de status van je simkaart kijken! 😄


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 november 2023

PB met nummer is verstuurd. Bestellen via de webshop lukt helaas niet omdat ik geen SMS kan ontvangen om in te loggen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 30 november 2023

Hoi Salesehv, allereerst van harte welkom op de Community en leuk dat je gebruik maakt van PrePaid! Je kunt simpelweg via de webshop een nieuwe simkaart bestellen of even langsgaan in een van onze shops

Laat je het me weten of het is gelukt? Als je me een privébericht stuurt met je 06-nummer, dan kan ik voor de zekerheid ook nog even naar de status van je simkaart kijken! 😄

 

Probleem is opgelost, toestel ondersteunt geen 3G en 2G is door Odido uitgeschakeld.
In een 3G toestel werkt de simkaart correct.


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi, bedankt voor het laten weten in je topic! Ook hier; ik hoop dat je snel een mooi nieuw toestel vindt! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen