Skip to main content

Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account

  • 14 augustus 2023
  • 1 reactie
  • 9 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account, dan krijg ik een berichtje dat het inmiddels gekoppeld is, maar ik kan mijn factuur niet bekijken…..??

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 14 augustus 2023

Hi @JvanKuijk 

Ik denk graag met je mee. Gebruik je nu de app of webbrowser? We ervaren sinds enkele dagen technische problemen met de app waardoor het abonnement niet zichtbaar is, maar dat lijkt nu ook opgelost. Kun je het nogmaals proberen op zowel de app als de webbrowser?

Ik hoor graag of het lukt.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen