Skip to main content

Internet S Bundel Betaald met Ideal - Niet Actief


Ik heb een Internet S bundel gekocht via ideal, bij het betalen bleef ideal hangen, na een tweede poging om te betalen had de t-mobile app het bundel scherm al afgesloten.

Nu ben ik aangerekend voor de bundel maar is hij niet actief.

1 reactie

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Molokotof 

Ik wil graag met je meekijken waar het mis is gegaan. Op welke manier probeerde de bundel aan te schaffen via de app of webversie? Zou je een screenshot kunnen delen van je betaling in dit topic? Zorg er wel voor dat er geen persoonsgegevens zichtbaar zijn. Zou je mij ook een privébericht kunnen sturen met e 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie? Dan ga ik voor je aan de slag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen