Ik woon in het buitenland en heb nu nog een abonnement bij T-mobile. Ik wil dit omzetten naar prepaid met nummerbehoud. Nu bel ik weinig en verbruik ook weinig data op dat nummer, behalve als ik in NL ben. Vraag: Wat zijn voorwaarden voor een prepaid abonnement met nummer behoud: Hoe vaak moet ik mijn prepaid gebruiken om het te behouden? En hoeveel moet er minimaal op blijven staan?
Beantwoord
Voorwaarden prepaid abonnement inzake abonnement omzetten naar prepaid met nummerbehoud
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Als je een abonnement wilt laten omzetten naar prepaid dan moet je het abonnement afkopen dus als je contractperiode nog niet voorbij is dan betaal je €13,50 × het aantal resterende maanden en het resterende toestelkrediet indien van toepassing.
Indien je al contractvrij bent dan betaal je enkel voor de laatste periode. Je prepaid simkaart hoef je daarna enkel 1 keer in de 6 maanden te gebruiken voor bellen, sms'en of internetten om hem actief te houden, een moderator zou dit voor je kunnen regelen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.