Skip to main content
Beantwoord

abonnement niet zichtbaar in de app of online bij my t-mobile

  • 18 december 2021
  • 1 reactie
  • 710 Bekeken

Wie heeft dit ook gehad ? Ik heb sinds 1.5/2 maanden t-mobile thuis. Ik was al bij T mobile met mijn mobiel Abonnement maar nu log ik in in de app en is mijn abonnement niet meer zichtbaar en kan ik hem ook niet koppelen aan mijn email adres. Iemand die dit ook heeft gehad ? 

Beste antwoord door Dave

Hi @Tpookhei,

Dat klinkt zeer opmerkelijk en dat wil ik graag voor je uitzoeken!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in onze systemen kijken wat er met jouw abonnement aan de hand is en wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ik zie jouw bericht graag verschijnen! 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Dave
  • Oud-Moderator
  • 9719 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2021

Hi @Tpookhei,

Dat klinkt zeer opmerkelijk en dat wil ik graag voor je uitzoeken!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik in onze systemen kijken wat er met jouw abonnement aan de hand is en wat we kunnen doen om dit op te lossen. Ik zie jouw bericht graag verschijnen! 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen