Even mijn ervaring onlangs met T-Mobile. Normaal een tevreden klant. Nu niet meer.
Gistermiddag werd ik gebeld door TM of ik mijn abonnement wilde verlengen. Nu heb ik Go 19.1 (Unlimited/120 min) voor 28 euro. Per 3-11 loopt mijn contract af. Best zeg ik, ik wil wel gebruik maken van die nieuwe Unlimited met Netflix/Videoland. Kost me uiteindelijk 43 euro. Geregeld.
Later zag ik in de app dat dit pas ingaat per 3.11, echter dat wil ik niet. Ik word gebeld voor een verlenging, dan wil ik dat dit ook direct ingaat (het is ook nog een veel duurder abo). Opnieuw gebeld “Oh geen probleem dat regelen we".
Na dit gesprek kijk ik weer in de app en inderdaad ik kan nu Netflix koppelen aan mijn eigen Netflix account. Niet veel later zie ik tot mij afgrijzen dat ik niet €43,00, maar €50,50 moet gaan betalen. Hebben ze mijn oude 19.1 gekoppeld aan de Netflix combinatie! Maar dát was niet de bedoeling. Waarom wordt dit niet vermeld? Ik heb hier niets van meegekregen en moet er maar zelf achter komen.
Weer opnieuw gebeld (dus nu de 3e keer in gesprek met TM). Ja, ik had gelijk het was nu gekoppeld aan mijn oude abo. Ik zeg, ik ga zeker geen dik 50 euro betalen, dan annuleer maar weer.
Alles is nu weer geannuleerd. Ik vroeg nog, waarom is dit niet mogelijk? Enige flexibiliteit zou toch wel op zijn plek zijn? Ik ga van 28 naar 43 euro, het is niet alsof ik TM benadeel met mijn vraag! Nee, dat contract moest echt uitgezeten worden.
Waarom kan dit niet, T-Mobile?
Als er opzeggers zijn die kortingen van 2,50 p/mnd aangeboden krijgen, moet er in mijn geval toch zeker wel een goedkoper contract voortijdig opgezegd kunnen worden? Ik begrijp hier echt totaal NIETS van. Ik ben er echt pissig over. Zeker ook omdat ik nu 3x al contact heb gehad met T-Mobile zonder ook maar iets opgeschoten te zijn.