Skip to main content
Beantwoord

Geen bereik in buitenland

Ik krijg in het buitenland geen netwerk, dus niet bellen smsen of internet. In NL werkt alles maar over de grens niks meer.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@IndyD12345 

Staan roaming en mobiele data aan?

Probeer eens handmatig een andere provider te selecteren onder mobiele netwerken of je telefoon herstarten.

Heb je verder geen openstaande factuur of een betalingsregeling?

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22222 reacties
  • Antwoord
  • 3 juli 2025

Hallo ​@IndyD12345 

Staan roaming en mobiele data aan?

Probeer eens handmatig een andere provider te selecteren onder mobiele netwerken of je telefoon herstarten.

Heb je verder geen openstaande factuur of een betalingsregeling?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 juli 2025

Helaas allemaal geprobeerd, zonder succes. Ook geen betalingen openstaan..

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22222 reacties
  • 3 juli 2025

@IndyD12345 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Indy, van harte welkom op de community en ik hoop dat je een leuke tijd hebt in het buitenland! In welk land ben je precies? Dan kijk ik graag naar de beste opties om te verbinden. Zet je alleen nog je postcode, huisnummer en geboortedatum in je profiel? Dan kan ik volledig met je meekijken. Ik heb wel alvast gekeken en ik zie geen blokkade op international roaming. Reset je netwerkinstellingen eens. Dit kan in de instellingen van je telefoon. Bij iPhone gaat het bijvoorbeeld als volgt: Instellingen > Mobiel netwerk > Mobieledatanetwerk > Stel opnieuw in.

Dit helpt in de meeste gevallen om een netwerkverbinding te krijgen in het buitenland. Ik hoor graag in welk land je bent. Dan kan ik je vertellen met welke netwerken je handmatig kan verbinden en als je je profiel hebt aangevuld! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 juli 2025

Nou het zit ik woon aan de grens, en kom dus vaker in Duitsland en België, zodra ik de grens over ga had ik tot heden meteen geen netwerk. 

de netwerk instellingen heb ik gereset. Hoop dat dit het doet wanneer ik weer in het buitenland ben.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen