Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet bellen, er is geen mobiele data en de wifi valt steeds uit. Haarlem

• 17 juni 2025
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik heb nog steeds problemen. Ik heb geen bereik op mijn telefoon. Het valt af en toe weg, en als het wel gebeurt, is het erg zwak, slechts één lijn. Mobiele data werkt ook niet. Hoewel de wifi beter werkt, valt het ook even weg. Ik heb dit probleem al sinds vanochtend hier in Haarlem. Wanneer is dit echt opgelost? Ik heb een e-mail ontvangen dat het opgelost was, maar dat was niet zo, en ik heb mijn telefoon en router al opnieuw opgestart.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Sheryll, Onze klanten in Zeeland, Rotterdam en delen van Noord-Holland kunnen (deels) problemen ervaren met het mobiele netwerk. We werken hard om de problemen zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4400 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025

Hoi ​@Sheryll, Onze klanten in Zeeland, Rotterdam en delen van Noord-Holland kunnen (deels) problemen ervaren met het mobiele netwerk. We werken hard om de problemen zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen