Skip to main content

kan niet meer bellen of gebeld worden

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

ik kan niet meer bellen en gebeld worden. ik krijg steeds de melding : niet aangemeld bij netwerk. kan hierdoor ook Odido niet bellen. whatsapp bellen met Odido ook niet mogelijk, waardeloos. wat kan ik nu doen om zowiezo contact te krijgen met de klantenservice.. 

Uitgelichte reactie

17 juni 2025

Hallo ​@1bertus1 

Woon je toevallig in de regio Rotterdam? Daar is op dit moment een storing op het mobiele netwerk gaande.

Zie topic: 

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 22155 reacties
  • 17 juni 2025

Hallo ​@1bertus1 

Woon je toevallig in de regio Rotterdam? Daar is op dit moment een storing op het mobiele netwerk gaande.

Zie topic: 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2025

Dank je voor het antwoord. Weet je wat zo waardeloos is, als je je adresgegevens invoerd dan geven ze aan dat er geen storing in jouw postcodegebied is. Dus je bent een paar uur bezig om maar te zoeken hoe je Odido kan bereiken. Als dat dan niet gaat omdat je ze niet kan bellen is het frustrerend dat storingen ook niet tijdig worden doorgegeven als je hun storingstool gebruikt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen