Hallo Yvonne, wat heerlijk dat je in Bosnië bent, heb je het daar naar je zin? Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***6995. Ik heb gelijk met je meegekeken in je account en ik zie inderdaad dat je geen Internet op Reis pas hebt. Bosnie valt in zone 2. In je account zie ik dat je een Internet op Reis pas hebt aangeschaft voor zone 1. Deze werkt natuurlijk niet in dit land, omdat deze onder zone 2 valt, vandaar dat het niet werkt. Geen zorgen, ik heb gelijk de kosten van € 25,00 vergoedt middels een creditnota en je ook hierover een bevestiging verstuurd! Deze zal in mindering worden gebracht op je eerstvolgende factuur. Ook heb ik gelijk de juiste pas van € 25,00 voor je geactiveerd. Je hebt nu 1000 MB voor de komende 14 dagen. Als je je toestel opnieuw opstart, zou het moeten werken!
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik verneem het graag van je!