[02-07-2025/08:27] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met het Mobiele Netwerk in regio Boekel, Berlicum, Erp, Gemert, Heeswijk-Dinther & Landhorst. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
[02-07-2025/10:00] Update: de problemen zijn verholpen. Werkt het niet? Start dan je toestel opnieuw op. Of reset de netwerkinstellingen van je toestel. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.