Skip to main content
Beantwoord

Modem omwisselen

• 25 januari 2025
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Is het mogelijk om een nieuwe modem te krijgen?

De huidige modem heb ik nu al een aantal jaren (sinds 2019). Ik heb glasvezel maar ik ervaar de laatste tijd meer verbindings/wifi problemen.

Beste antwoord door Mache1234

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Mache1234, goed dat je dit checkt! Geen zorgen, ik heb je modem geswapt naar de T-56. De T-50 hoeven wij niet retour, deze kun je afleveren bij een milieupunt bij jou in de buurt. Je krijgt nog een e-mail over het nieuwe modem en de levering hiervan!

Top! Bedankt voor de snelle reactie en de service :)

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21675 reacties
  • 26 januari 2025

Hallo ​@Mache1234 

Welke router heb je op dit moment en zorgt een fabriekreset ook niet voor verbetering door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 januari 2025

Een fabrieksrest heb ik een aantal keer geprobeerd. Helaas zonder resultaat. Ik heb een ZYXEL T-50 modem

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2982 reacties
  • 27 januari 2025

Hi ​@Mache1234, goed dat je dit checkt! Geen zorgen, ik heb je modem geswapt naar de T-56. De T-50 hoeven wij niet retour, deze kun je afleveren bij een milieupunt bij jou in de buurt. Je krijgt nog een e-mail over het nieuwe modem en de levering hiervan!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 27 januari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Top! Bedankt voor de snelle reactie en de service :)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen