Skip to main content
Beantwoord

HG659

• 12 januari 2025
  • 6 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedenavond mede Odido gebruikers, 

Zijn er nog meer mensen die de HG659 nog hebben en ook bijna wekelijks uitval van de WIFI hebben?

Ik moet heel regelmatig het modem loskoppelen en langdurig wachten tot deze weer is opgestart. Ook veel vastlopen van het beeld op tv en vaak slechte verbinding. 

Mijn inziens is dit al een ernstig verouder modem en mogelijk toe aan vervanging. 

Heeft iemand al zijn modem mogen ruilen voor een recentere versie?

Groetjes, 

Annette 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Oeps! Je hebt helemaal gelijk, ik zat niet goed te kijken. Geen zorgen! Ik heb de swap meteen in orde gemaakt. Het nieuwe modem is besteld en komt zo snel mogelijk naar je toe. Het oude modem hoeven wij niet retour en kan je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet alvast van de nieuwe apparatuur!

Bekijk origineel

6 reacties

Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2091 reacties
  • 12 januari 2025

Denk dat je een verzoek moet doen om een andere router bij de moderators, dus ​@Tommie van Odido of ​@Demi van Odido of ​@Teresa van Odido kunnen jullie iets betekenen in deze?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2693 reacties
  • 13 januari 2025

Hi ​@Douchje, laten we je apparatuur meteen omwisselen. Nieuwe apparatuur gaat je 100% helpen. Gelijk een vraag, mag ik jouw TV Box ook omwisselen? Momenteel heb je een TV Box met harddisk. Ik kan deze gratis vervangen voor onze nieuwste Mediabox. Let wel, deze Mediabox heeft geen harddisk meer. Je kunt wel Cloud Opnemen activeren via Mijn Odido. Laat je het mij weten als ik dit in orde mag maken? Dat gaat dus om een modem wissel en een Mediabox wissel!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025

Goedendag Cheyenne

Dank je voor de reactie.

Ik heb alleen het modem. Heb geen tv box of iets dergelijks.

Ik neem alleen internet bij jullie af dus weet niks van een TVbox.

Wat willen jullie van mij hebben of weten om het modem te kunnen wisselen?

Met vriendelijke groet, 

Annette 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2693 reacties
  • Antwoord
  • 14 januari 2025

Oeps! Je hebt helemaal gelijk, ik zat niet goed te kijken. Geen zorgen! Ik heb de swap meteen in orde gemaakt. Het nieuwe modem is besteld en komt zo snel mogelijk naar je toe. Het oude modem hoeven wij niet retour en kan je afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet alvast van de nieuwe apparatuur!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

Goedemiddag Cheyenne, 

Ontzettend bedankt voor deze snelle oplossing. Ik hoop dat ik zelf de nieuwe koppeling kan maken. 

Nogmaals dank voor deze service. 

Met vriendelijke groet, 

Annette 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2693 reacties
  • 15 januari 2025

Graag gedaan ​@Douchje, dit komt helemaal goed. Heb je later nog hulp nodig dan weet je ons hier te vinden natuurlijk!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen