Hi,
2 maanden terug mijn internet online alvast geregeld zodat mijn abbo 16 december geinstalleerd kan worden en werkt in mijn nieuwe woning.
16 december nog niks gehoord en geen modem binnen. Ik ben zelf maar gaan bellen 18 december, er was wat mis gegaan en een week later (23 dec) kon de monteur pas. Monteur komt 23 dec en alles werkt. Nog geen 24u later ligt er wifi er alweer uit en heb ik nu nog steeds geen wifi.
ik heb inmiddels al 3x contact gehad met klantenservice maar 0 ondersteuning en ik zit waarschijnlijk nog 2 weken zonder internet. Er zal iemand komen van ODF maar ik hoor maar niks en het zou deze week opgelost worden volgens de klantenservice.
Het is niet normaal dat ik dit 2 maanden terug al regel en nu nog geen internet heb en de komende 2 weken ook niet. Ik krijg vouchers aangeboden maar ik heb al unlimited data dus dat heeft 0 zin.
ik verwacht een flinke compensatie en snel internet want dit slaat nergens op.
mocht dit niet snel opgelost worden stap ik direct over naar een andere internet en telefoon leverancier.