Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi en ik wordt nergens geholpen, slechte behandeling klanten.

• 26 december 2024
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

2 maanden terug mijn internet online alvast geregeld zodat mijn abbo 16 december geinstalleerd kan worden en werkt in mijn nieuwe woning. 

16 december nog niks gehoord en geen modem binnen. Ik ben zelf maar gaan bellen 18 december, er was wat mis gegaan en een week later (23 dec) kon de monteur pas. Monteur komt 23 dec en alles werkt. Nog geen 24u later ligt er wifi er alweer uit en heb ik nu nog steeds geen wifi.

ik heb inmiddels al 3x contact gehad met klantenservice maar 0 ondersteuning en ik zit waarschijnlijk nog 2 weken zonder internet. Er zal iemand komen van ODF maar ik hoor maar niks en het zou deze week opgelost worden volgens de klantenservice. 

Het is niet normaal dat ik dit 2 maanden terug al regel en nu nog geen internet heb en de komende 2 weken ook niet. Ik krijg vouchers aangeboden maar ik heb al unlimited data dus dat heeft 0 zin.

ik verwacht een flinke compensatie en snel internet want dit slaat nergens op. 

mocht dit niet snel opgelost worden stap ik direct over naar een andere internet en telefoon leverancier.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Niels777, sorry voor dit ongemak! Dit is niet prettig en moet zeker zo snel mogelijk worden opgelost. Ik zie inderdaad meteen dat we de netwerkbeheerder nodig hebben om dit op te lossen. Het ticket loopt nog en wij wachten op de uitkomst. Ik heb zojuist aan onze backoffice gevraagd op opnieuw navraag te doen en hier prio aan te geven. Ik hoop dan ook dat de oplossing er snel komt. 

Achteraf vergoeden we zeker deze periode geen diensten. Hou dit topic dus sowieso op de hoogte wanneer je online bent!

Bekijk origineel

4 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8594 reacties
  • 26 december 2024

Hoi ​@Niels777 ,

Is de glasvezel kabel al binnen in je huis? Anders kan het nog wat langer duren. Je gaat pas betalen totdat de router online komt. Ik snap dat je liever online bent maar je maakt nu nog geen kosten naar Odido. De Unlimited vouchers geven je echt unlimited data en worden , zelfs als je nog geen actief abonnement hebt, beschikbaar gesteld.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 december 2024

@eric Ik heb een mobiel abbo bij Odido met unlimited data en bellen dus ik heb niks aan de vouchers.

De glasvezelkabel is al binnen en afgelopen maandag werkte alles ook. Helaas 24u later niet meer. Of ik kosten maak of niet maakt niet uit, alles zou gewoon moeten werken al 2 weken terug…

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8594 reacties
  • 26 december 2024

Ok, ik snap het, het werkte al, dus dan is je abonnement wel gestart. Er wordt dan als e.e.a. opgelost is een creditfactuur gemaakt voor de niet genoten dagen van je internet verbinding. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2024

Hi ​@Niels777, sorry voor dit ongemak! Dit is niet prettig en moet zeker zo snel mogelijk worden opgelost. Ik zie inderdaad meteen dat we de netwerkbeheerder nodig hebben om dit op te lossen. Het ticket loopt nog en wij wachten op de uitkomst. Ik heb zojuist aan onze backoffice gevraagd op opnieuw navraag te doen en hier prio aan te geven. Ik hoop dan ook dat de oplossing er snel komt. 

Achteraf vergoeden we zeker deze periode geen diensten. Hou dit topic dus sowieso op de hoogte wanneer je online bent!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen