Skip to main content
Beantwoord

Ezviz Camera

• 23 december 2024
  • 3 reacties
  • 66 Bekeken

Hoi Odido-community,

Ik heb een Ezviz-camera aangeschaft, zowel voor mijn broer als voor mezelf. We hebben allebei Odido Thuis, maar bij ons allebei werkt de Ezviz-camera niet op de wifi.

Ik heb even op het Odido-forum gezocht en een soortgelijk probleem gevonden. Dat was toen opgelost door meneer Sven, die een specifieke update aan het modem heeft gegeven. Een week geleden heb ik meneer Sven en meneer Tommie een privébericht gestuurd, maar helaas heb ik nog geen reactie ontvangen.

Zou een van de Odido-moderators mij ook kunnen helpen met zo'n update? Dan kan ik het vanavond testen.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door eric

Hoi ​@oguzhanie06 ,

Welk type router hebben jullie allebei? En heb je al geprobeerd b.v. 5ghz uit te zetten, wifi6 uit te zetten en wpa3 te verlagen naar WPA2-PSK? De camera zal waarschijnlijk alle nieuwe en moderne wifi standaarden niet ondersteunen.

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9441 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2024

Hoi ​@oguzhanie06 ,

Welk type router hebben jullie allebei? En heb je al geprobeerd b.v. 5ghz uit te zetten, wifi6 uit te zetten en wpa3 te verlagen naar WPA2-PSK? De camera zal waarschijnlijk alle nieuwe en moderne wifi standaarden niet ondersteunen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 23 december 2024

@eric ik heb je een pb gestuurd.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9441 reacties
  • 23 december 2024

Je praat hier met andere klanten in ene klant-helpt-klant community. Het sturen van pb's is onnodig omdat we het hier allemaal “in the open” bespreken.

Dus check eens wat je router type is , maar nog beter, ga met de instellingen aan de gang nadat je de technische mogelijkheden van de camera hebt opgezocht. Dat merk heeft camera's vanaf 28 euro. Die zullen minder vernieuwend zijn dan de wat duurdere camera's.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen