Skip to main content

Sonos speakers verbinden niet met T-56


Beste Tommie,

Via de klantenservice ontving ik het verzoek om voor een  update van de T -56 modem ivm  het niet functioneren van Sonos geluidsapparatuur op een voorrangslijst geplaatst te kunnen worden.

Graag verneem ik wat of hoe te handelen om eea te realiseren.

 

Beste groet,

Uitgelichte reactie

11 juni 2024

Hi @normanbender, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestarts bent. Alle T-56 modems zijn voorzien van de nieuwste firmware, de B10. Nu ben ik voor je gaan kijken maar ik zie dat je de T-50 nog aangesloten hebt. Is hier een reden voor? Ik zie dat er twee Sonos speakers zijn aangesloten namelijk.

26 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 11 juni 2024

Hi @normanbender, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestarts bent. Alle T-56 modems zijn voorzien van de nieuwste firmware, de B10. Nu ben ik voor je gaan kijken maar ik zie dat je de T-50 nog aangesloten hebt. Is hier een reden voor? Ik zie dat er twee Sonos speakers zijn aangesloten namelijk.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 11 juni 2024

Dank voor je reactie Tommie.

Het klopt dat ik de oude modem weer in gebruik heb genomen daar het Sonos systeem anders niet werkt.Er is sprake van een 7 tal speakers.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 11 juni 2024

Kan je de T-56 aansluiten zodat ik een blik kan werpen @normanbender


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 11 juni 2024

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 11 juni 2024

Sven , dank voor je bericht.

Mogelijke oplossingen/stappen geboden via sonos support werken niet deze zijn door mij al uitgevoerd.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 11 juni 2024

Ps de router is niet aangesloten ik zal dit later vandaag even doen 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 11 juni 2024
Tommie van Odido schreef:

Kan je de T-56 aansluiten zodat ik een blik kan werpen @normanbender

Ik zal dit later vandaag nog even doen 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 11 juni 2024

Top, thanks @normanbender


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 11 juni 2024

Router inmiddels aangesloten.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 12 juni 2024

Ter info


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 12 juni 2024

Hi @normanbender

Helaas zie ik nog steeds de T50 aangesloten ipv de T56. 

Kan je ons ook vertellen om welke Sonos speakers het precies gaat. Dat kan ons help en om het probleem zo snel mogelijk te tackelen. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 12 juni 2024

3x play one

2x play 3

1x sound bar

1x mini sub 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 12 juni 2024

T 56.  Hangt nu aan de T 50


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 12 juni 2024
normanbender schreef:

T 56.  Hangt nu aan de T 50

Dat gaat helaas niet werken. Je moet de T56 aansluiten op de ONT ipv van de T50 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 12 juni 2024

Zal de T-50 er tussen uit halen 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 13 juni 2024

Hopelijk gaat het nu wel lukken.

(Alleen de T-56 is aangesloten)

Geef het anders op.

wellicht is een andere oplossing het oude modem te versterken met extra wifi ondersteuning?


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 826 reacties
  • 13 juni 2024

Ik heb wat instellingen aangepast, kan je eens kijken of je ze nu wel kan verbinden via de App. Door middel van deze stappen: 

https://support.sonos.com/en/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network

Anders kan je nog proberen een van de speakers te resetten om te kijken of die dan wel wilt verbinden 

https://support.sonos.com/en/article/reset-your-sonos-product


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 13 juni 2024

Kan de modem niet meer bereiken de wachtwoord code is veranderd 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 14 juni 2024

Er is inmiddels aansluiting echter geen verbetering internet valt weg of is niet beschikbaar. Wordt er moedeloos van.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 14 juni 2024

Tevens geconstateerd dat het er nauwelijks signaal is. Bijvoorbeeld op de bovenverdieping van de woning (1 streepje) woonkamer varieert van 1 naar 2. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 14 juni 2024

Kan je het modem eens resetten @normanbender? Dan moet je er weer in kunnen met de standaard gegevens. Kan je ook eens proberen om de Sonos bedraad aan te sluiten, laat dit zo staan en na een uurtje of 2 omschakelen naar wifi in de Sonos? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 15 juni 2024

Volgend probleem huisgenoten kunnen geen verbinding meer maken met het internet.

code” geen verbinding mogelijk “ ondanks dat de juiste wifi code is gebruikt.

hoor graag hoe dit op te lossen 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13994 reacties
  • 15 juni 2024

Hebben ze het netwerk al eens volledig vergeten en opnieuw verbonden @normanbender? Ook zie ik graag nog een harde fcatory reset. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 15 juni 2024

Zal het uitproberen. 
hoe verwijder je het netwerk?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 16 reacties
  • 15 juni 2024

Dank het is gelukt 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen