Skip to main content
Beantwoord

Foutcode Hueneme - negev Call of duty PS5

Ik heb de foutcode 

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

groet Mike van Leusden

Beste antwoord door Bryan88

Heb je een T-56 modem?
Zet je klantnummer in je profiel. Dan kunnen de mods je namelijk op de lijst zetten om je modem van nieuwe firmware te voorzien. (Alsof ze het niet al druk genoeg hebben...)

Dit is een bekend issue maar nog niet problematisch genoeg om iedereen van die update te voorzien.

Bekijk origineel

4 reacties

• is een Top Poster
  • 26 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2024

Heb je een T-56 modem?
Zet je klantnummer in je profiel. Dan kunnen de mods je namelijk op de lijst zetten om je modem van nieuwe firmware te voorzien. (Alsof ze het niet al druk genoeg hebben...)

Dit is een bekend issue maar nog niet problematisch genoeg om iedereen van die update te voorzien.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 april 2024
Bryan88 schreef:

Heb je een T-56 modem?

BRyan88 thanks voor je reactie

ik heb inderdaad een Zyxel t -56 modem

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8058 reacties
  • 8 april 2024

@Mikevanleusden08 

Mensen zet liever je klantnummer niet openbaar.

In de  instellingen van je forumaccount (klink op je forum naam)kan je op de eerste regel je klantnummer kwijt. Dat is voor klanten onleesbaar maar niet voor de moderators.

Forumnaam-instellingen- Internet + Tv Klantnummer 

(Privé)

Succes

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Mikevanleusden08 Ik heb je aan de lijst toegevoegd. Geef het maximaal 24 uur, dan wordt het in orde gemaakt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen