Skip to main content
Beantwoord

COD foutmelding HUENEME - NEGEV.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zie dat dit vaak snel gefixt wordt. Kan dit bij mij ook?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Yes! @Its_Milan je staat op de lijst om nieuwe firmware update te krijgen. Dit zal vandaag nog gebeuren!

Bekijk origineel

45 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2961 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2024

Yes! @Its_Milan je staat op de lijst om nieuwe firmware update te krijgen. Dit zal vandaag nog gebeuren!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 maart 2024

Kunnen jullie mij ook helpen  ik heb het zelfde probleem 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 16 maart 2024

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2024

Kan dit bij mij ook gemaakt worden?

ik heb hetzelfde probleem al maanden lang..


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 19 maart 2024

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je! Ik wil graag in één klap dit maandenlange probleem voor je oplossen binnen 48 uur. Daarom ga ik je op de lijst zetten voor de update. Wij zullen het modem kort herstarten om de nieuwe firmware goed in te laden.

Ik wens je alvast heel veel plezier met COD toe! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 maart 2024

Hallo, vandaag gebeld met hetzelfde probleem. Ik dacht dat het verholpen was, helaas niet. Zou ik ook de lijst gezet kunnen worden voor een update? Hopelijk is het snel verholpen.

 

Groet,


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 maart 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @LaurentH, fijn dat je jezelf hierbij voegt, ik wil dit graag snel voor je oplossen!  Ik zie dat je hiervoor ook al een eigen topic hebt geopend, namelijk: hueneme negev call of duty ps5 Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat het antwoord helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel genieten, dit ga ik snel voor je regelen!

Hoi cal van Odido ik heb nu ook al een aantal weken Het zelfde probleem sinds ik internet bij jullie heb hoop dat je dit voor mij ook kunnen oplossen 


emilimeters
  • is een Top Poster
  • 437 reacties
  • 23 maart 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 


henkdeleeuw
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • 256 reacties
  • 23 maart 2024
emilimeters schreef:
Cal van Odido schreef:

Hoi @Altind, daar ga ik graag mee aan de slag voor je!

waarom maken jullie het jezelf zo arbeidsintensief moeilijk en klantonvriendelijk door steeds klanten te laten vragen om de update die al weken beschikbaar is? IT technisch is dit zoooooooo 1998 ;-) @Cal van Odido 

That is The Great Big Question.

Mijn idee: dit is niet technisch, dit is politiek.

en daar is niets van te snappen.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Max kouwenhoven en @Blackbeard jullie staan bij deze op de lijst. Vermoedelijk ontvangen jullie de update morgenmiddag! 😊

@emilimeters Ik snap de vraag. De firmware wordt nu gepushed maar in batches. Dit gaat niet altijd even snel, vandaar dat we een aparte lijst in het leven hebben geroepen voor mensen zoals in dit topic!


henkdeleeuw
Forum|alt.badge.img
  • is een Top Poster
  • 256 reacties
  • 24 maart 2024

@Cheyenne van Odido Klopt het dat bij mensen die jullie Wifi Plus punten hebben de mesh functie niet meer werkt na update naar versie b10? Is dit ook een reden dat er nog wordt gewacht met massaal uitrollen van b10?

De reden dat ik dit vraag is dat routers worden uitgeleverd met een oudere firmware versie waarbij wel alles lijkt te werken, maar waarbij in de nacht een update naar versie b8 gepusht wordt. Daar kan het dus wel zonder dat het in batches gaat.

Kritische vraag, ik weet het, dus ik bereid me er al op voor dat er geen antwoord zal komen, maar ik wou het toch even gevraagd hebben.


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9286 reacties
  • 24 maart 2024

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met dat je verwacht geen antwoord te krijgen? Hier een praktijk voorbeeld: Ik heb de B10 software en 2 Odido wifi punten.  Werkt prima!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 25 maart 2024

Hallo,

 

Mijn zoontje heeft hetzelfde probleem, kan je die update bij mij ook laten doen

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 25 maart 2024

 

@Cheyenne van Odido @Cal van Odido 

Goedemiddag, ik heb ook last van dit probleem. Zou iemand mij kunnen helpen hiermee?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14627 reacties
  • 26 maart 2024

Hi @Sander46 & @W.Talsma, zeker weten! Ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geüpgraded worden, tijdens het updaten zal jullie internet ongeveer drie minuten wegvallen. Daarna staat de nieuwe firmware op het modem.  


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 26 maart 2024

Oke top...heb je enig idee hoelang dat duurt?

Heb een ongeduldige zoon 😜😂😂


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 26 maart 2024

@Sander46 Goede vraag! Ik hoop dat hij nog een klein beetje geduld heeft, ik verwacht dat de update morgen in de loop van de dag wordt uitgestuurd. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 maart 2024

Ik heb hetzelfde probleem, zouden jullie dit voor mij ook kunnen oplossen? 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 maart 2024

Inmiddels gebeurt mij👍👍probleem is opgelost thnx


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 28 maart 2024

@Justin23 Uiteraard, ik heb je gelijk toegevoegd aan de lijst! Ik verwacht dat je de update later vandaag ontvangt. 

@Sander46 Super fijn dat het is opgelost, heel graag gedaan! 😀


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 maart 2024

Goeieavond Odido 

 

ik heb helaas ook de fout code HUENEME-NEGEV

op me Xbox loop er al maanden tegen aan. Zou je me hier bij ook kunnen helpen ? Loop er al een tijdje tegen aan en zou echt niet weten wat ik meer moet doen 

alvast bedankt ! 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Rachel27, je hebt dit ook via een ander topic verzocht! Via dit topic heb ik je op de lijst gezet om de firmware update te krijgen. Check onze huisregels eens, het is niet toegestaan om hetzelfde verzoek te doen in meerdere topics. De update komt eraan!


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 31 maart 2024

Hallo Odido 

mil heb ook een foutcode HUENEME- NEGEV op mijn ps4 zou ik ook een oplossing kunnen krijgen. 
dankje alvast 

Vriendelijke groet,

walid Azizi 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 1 april 2024

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 april 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Walid azizi, ik wil je graag op de lijst zetten om deze firmware update te ontvangen. Ik zie alleen dat jouw e-mailadres niet gekoppeld is aan je abonnement. Daarom wil ik je vragen om jouw klantnummer van het Internet + TV abonnement in jouw profiel te zetten, zodat ik voor je aan de slag kan. Je kan jouw klantnummer vinden in je Mijn Odido account en het ziet eruit als ABC12345. Laat je het me weten zodra je dit gedaan hebt? Dan ga ik voor je aan de slag! 

Hey Nora (e-mail: XXXX) is de juiste van mijn vader als je klanten nummer toch wilt kan dat ook?

[Mod edit: persoonsgegevens verwijderd]


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen