Wij zijn 2 maanden geleden overgestapt van KPN naar Odido. Sinds wij zijn overgestapt hebben wij vrijwel geen wifi. Wij moeten onze modem meerdere keren per uur resetten, soms wel 20 keer per dag. De afgelopen maand hebben wij hierover flink wat keren gebeld. Drie weken geleden is er een monteur langs geweest. Tot op heden is het probleem helaas niet opgelost. Op dit moment hebben wij al drie weken geen internet. Vele telefoontjes hebben helaas nog niet tot een oplossing geleid: we hebben een wifipunt geprobeerd, de modem verschillende keren gereset, de modem is geüpdate. Elke medewerker die wij aan de telefoon spreken zegt iets anders maar helaas helpt niets. Wij internetten nu via een unlimited databundel via een hotspot, maar helaas is dat geen doen; tv kijken gaat in zeer slechte kwaliteit en als wij beide thuiswerken is het internet ook niet stabiel genoeg. Wij zijn inmiddels ons vertrouwen verloren en zouden het liefst ons contract kosteloos ontbinden zodat wij weer terug kunnen naar KPN, tenzij ons op zeer korte termijn een oplossing kan worden geboden.
Internet valt meerdere keren per dag weg
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en hopelijk kan ik je hier wat meer uitleg over geven. Op dit moment zijn er problemen in Beverwijk en Heemskerk. We weten nog niet wat er aan de hand is maar zijn dit al een tijd aan het onderzoeken. Het lijkt er op dat er iets niet goed is met de splitters in de wijkcentrale. Je kunt het vergelijken met een speld in een hooiberg zoeken. Onze technische dienst, netwerk team en de onderaannemer werken hier hard aan om alle klanten die hier last van hebben zo snel mogelijk online te krijgen. Excuses voor het ongemak!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.