Keurig geholpen met het vaststellen van de storing, en ik kreeg ook gelijk netjes unlimited internet op mijn mobiel voor 7 dagen. Nu blijkt echter dat ik pas op 5 oktober een monteur kan verwachten. Ik neem aan dat ik in die tijd GEEN abonnement in rekening krijg en ook na die 7 dagen unlimited internet op mijn mobiele abonnement mag verwachten?
Beantwoord
Afspraak om storing te verhelpen pas over 19 dagen!
Beste antwoord door Waqqas
Hallo
Je zou misschien elke dag eens kunnen bellen met Guidion op telefoonnummer 020-3232767 om te vragen of er misschien een plekje is vrij gekomen.
Wanneer de voucher voor 7 dagen internet op is dan kun je gewoon weer een nieuwe aanvragen.
Je betaalt verder wel gewoon de maandelijkse kosten maar wanneer het probleem is opgelost dan zul je een compensatie krijgen voor het aantal dagen dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de thuis diensten, de compensatie bedraagt 1/30 ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen thuis diensten had.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.