Skip to main content

Status Bestelling

• 30 april 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

DAD2206

Goedemorgen allen,

Ben overgestapt van Ziggo. Afgelopen zaterdag (26/4) heeft de monteur van Guidion bij ons het glazvezel modem (Zyxel T-56) en het PON kastje (Nokia) geïnstalleerd. Hij vertelde dat het internet het niet deed en het zou doorzetten.

Maandag kreeg ik een sms van VolkerWessels Telecom dat zij op dinsdag (29/4) werkzaamheden zouden uitvoeren. Geen idee wat, maar ging ervan uit dat het met het glasvezel te maken had. Heb niemand gezien of hier verdere update over gekregen. Ondertussen doet internet het nog steeds niet.

Op het modem brand het wereldbolletje continu rood. De rest brand groen.

PON: Power - groen

Pon - uit

Alarm - rood

Data - oranje (knipperend)

Al diverse malen reset op beide geprobeerd en bij beide stekker eruit en opnieuw opgestart.

Is het mogelijk om een update te krijgen van de situatie?

Tevens overgestapt van Vodafone met twee abonnementen. Dit verliep vlekkeloos!👍🏼

Met vriendelijke groet,

DAD2206

Uitgelichte reactie

1 mei 2025

Hey ​@DAD2206, welkom op onze community en bij Odido!

Dankjewel voor je uitgebreide bericht en de heldere uitleg over de situatie. Je wilt natuurlijk als je overstapt direct online komen, soms lukt dat niet altijd jammer genoeg. Ik ben dit direct voor je nagegaan en zie dat er inderdaad een ticket uitstaat bij onze netwerkbeheerder. Zij zijn op dit moment bezig om de oorzaak van het probleem te achterhalen en te verhelpen. Op dit moment heb ik nog geen terugkoppeling van ontvangen, maar zodra er meer bekend is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Dankjewel voor je geduld tot nu toe. Ik hoop dat we hier snel duidelijkheid over kunnen geven en je online krijgen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het gerust weten!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14886 reacties
  • 1 mei 2025

Hey ​@DAD2206, welkom op onze community en bij Odido!

Dankjewel voor je uitgebreide bericht en de heldere uitleg over de situatie. Je wilt natuurlijk als je overstapt direct online komen, soms lukt dat niet altijd jammer genoeg. Ik ben dit direct voor je nagegaan en zie dat er inderdaad een ticket uitstaat bij onze netwerkbeheerder. Zij zijn op dit moment bezig om de oorzaak van het probleem te achterhalen en te verhelpen. Op dit moment heb ik nog geen terugkoppeling van ontvangen, maar zodra er meer bekend is, word je hiervan op de hoogte gebracht. Dankjewel voor je geduld tot nu toe. Ik hoop dat we hier snel duidelijkheid over kunnen geven en je online krijgen. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het gerust weten!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen