Goedemorgen allen,
Ben overgestapt van Ziggo. Afgelopen zaterdag (26/4) heeft de monteur van Guidion bij ons het glazvezel modem (Zyxel T-56) en het PON kastje (Nokia) geïnstalleerd. Hij vertelde dat het internet het niet deed en het zou doorzetten.
Maandag kreeg ik een sms van VolkerWessels Telecom dat zij op dinsdag (29/4) werkzaamheden zouden uitvoeren. Geen idee wat, maar ging ervan uit dat het met het glasvezel te maken had. Heb niemand gezien of hier verdere update over gekregen. Ondertussen doet internet het nog steeds niet.
Op het modem brand het wereldbolletje continu rood. De rest brand groen.
PON: Power - groen
Pon - uit
Alarm - rood
Data - oranje (knipperend)
Al diverse malen reset op beide geprobeerd en bij beide stekker eruit en opnieuw opgestart.
Is het mogelijk om een update te krijgen van de situatie?
Tevens overgestapt van Vodafone met twee abonnementen. Dit verliep vlekkeloos!👍🏼
Met vriendelijke groet,
DAD2206