Skip to main content
Beantwoord

Verwerking retour/opzegging

• 27 januari 2025
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Goedenavond,

Op 15-01-2025 heb ik het abonnement geannuleerd n.a.v. de misleiding vanaf uw zijde. Op dezelfde datum heb ik volgens instructies de spullen retour verzonden. DHL geeft aan dat deze al bij u aanwezig moeten zijn. Zou u het retour kunnen bevestiging waardoor mijn opzegging rond komt?

moderator edit: persoonlijke informatie

Groet,

Dominique

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Dominique93, geen zorgen! De hele retourzending is nu verwerkt. Heel erg bedankt voor het retoursturen en sorry dat het niet goed is verlopen bij ons. Over de retour hoef je niet meer na te denken, dit is allemaal geregeld en compleet!

Bekijk origineel

2 reacties

• 0 reacties
  • 27 januari 2025

Update 22:20:

Zojuist onderstaand bericht ontvangen.

De TV box zat in dezelfde doos als het modem en de wifi punten. Kunt u het retour volledig verwerken?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3395 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hi ​@Dominique93, geen zorgen! De hele retourzending is nu verwerkt. Heel erg bedankt voor het retoursturen en sorry dat het niet goed is verlopen bij ons. Over de retour hoef je niet meer na te denken, dit is allemaal geregeld en compleet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen