Skip to main content

Glasvezel al een half jaar uit de stoep, maar hoe krijg ik OpenDutchFiber zo ver om een aansluiting te maken?

• 11 januari 2025
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Ik woon in postcode 1054LS en heb al geruime tijd een glasvezelkabel uit de grond steken voor mijn huis. Ik (en buurvrouw) had ook een afspraak voor een kastje installeren in de meterkast, maar niemand kwam opdagen.

Meerdere keren gebeld, krijg een bandje en krijg ze niet te pakken. Mailen helpt ook niet.

Kom ik terug van vakantie, ligt er een briefje van ODF “U was niet thuis” (dat klopt, maar jullie hadden ook geen afspraak).

Uiteindelijk wél eens antwoord op mijn mail. Excuses voor de gang van zaken, ik zou in de planning worden gezet. Augustus vorig jaar, nog steeds niks gebeurd.

Ik wil graag glasvezel (en daarmee overstappen naar Odido), en het voelt zó close (het kabelpiemeltje steekt al geruime tijd uit de grond).

Is er ergens een manier om op de planning te komen bij ODF? Ik wil echt super graag glasvezel, maar het lukt me maar niet dat iemand het aan me kan verkopen.

Uitgelichte reactie

11 januari 2025

Odido heeft daar geen inzicht in. Maar ODF heeft het volgende contact nummer: 088 163 3633

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9323 reacties
  • 11 januari 2025

Odido heeft daar geen inzicht in. Maar ODF heeft het volgende contact nummer: 088 163 3633

MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 94 reacties
  • 12 januari 2025
eric schreef:

als je daadwerkelijk lees je dat ze al gebeld hebben

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen