Skip to main content
Beantwoord

Waar blijft mijn bestelling?

  • 6 december 2024
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Ongekend.. op 25 november bestelt, op 5 december (gisteren) staat de monteur voor de deur, maar Odido heeft het pakket nog niet opgestuurd?! Zitten nu met een net bevallen vrouw zonder tv (je raad het, geen pretje) en een cam op zolder voor ons andere kind die het nog niet doet vanwege het ontbreken van de wifi.…

Kers op de taart; Odido heeft geen enkele keer contact gezocht om mij te informeren over de gang van zaken. Nu al spijt van de overstap.....

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi ​@thomaswoerde, dit is zeker geen lekkere start, onze excuses hiervoor! De communicatie laat in deze situatie ook zeker te wensen over en is niet wat we voor ogen hebben. Ik heb meteen je abonnement erbij gepakt om te kijken hoe het zit met het pakket. Zo te zien is er een voorraadtekort, waardoor we momenteel wachten op nieuwe voorraad. Vandaar dat je geen pakket nog hebt ontvangen. Fijn dat de monteur voor nu wel al uit eigen voorraad een modem kon leveren en installeren, dan is dat in ieder geval binnen! Ik zie ook in je verbinding dat deze inmiddels online is en je wel internet moet hebben. Klopt het dat je voor nu wel gebruik kunt maken van het internet? 

Zodra de Mediaboxen in ieder geval weer op voorraad zijn, komen deze ook snel nog jouw kant op. Ik heb ook nog een tipje om tv te kijken in de tussentijd.

Mocht je toevallig een smart tv hebben, dan kan je in de tussentijd ook gebruik maken van onze Odido TV app. Meer informatie vind je terug in dit topic en of je tv geschikt is: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community

Mocht je geen smart tv hebben, dan kan je eventueel ook je laptop aansluiten via een HDMI kabel aan je tv. Als je gaat naar TV kijken met Odido online TV | Odido, dan kun je ook vanaf hier tv kijken en afspelen naar de tv. 

Een andere optie is als je een Chromecast hebt, om deze aan te sluiten op de tv en de Odido Online TV app vanaf een mobiel apparaat te casten naar de Chromecast.

Hopelijk hebben jullie iets met deze tips, ik denk graag met jullie mee!

Bekijk origineel

2 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1953 reacties
  • Antwoord
  • 7 december 2024

Hi ​@thomaswoerde, dit is zeker geen lekkere start, onze excuses hiervoor! De communicatie laat in deze situatie ook zeker te wensen over en is niet wat we voor ogen hebben. Ik heb meteen je abonnement erbij gepakt om te kijken hoe het zit met het pakket. Zo te zien is er een voorraadtekort, waardoor we momenteel wachten op nieuwe voorraad. Vandaar dat je geen pakket nog hebt ontvangen. Fijn dat de monteur voor nu wel al uit eigen voorraad een modem kon leveren en installeren, dan is dat in ieder geval binnen! Ik zie ook in je verbinding dat deze inmiddels online is en je wel internet moet hebben. Klopt het dat je voor nu wel gebruik kunt maken van het internet? 

Zodra de Mediaboxen in ieder geval weer op voorraad zijn, komen deze ook snel nog jouw kant op. Ik heb ook nog een tipje om tv te kijken in de tussentijd.

Mocht je toevallig een smart tv hebben, dan kan je in de tussentijd ook gebruik maken van onze Odido TV app. Meer informatie vind je terug in dit topic en of je tv geschikt is: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community

Mocht je geen smart tv hebben, dan kan je eventueel ook je laptop aansluiten via een HDMI kabel aan je tv. Als je gaat naar TV kijken met Odido online TV | Odido, dan kun je ook vanaf hier tv kijken en afspelen naar de tv. 

Een andere optie is als je een Chromecast hebt, om deze aan te sluiten op de tv en de Odido Online TV app vanaf een mobiel apparaat te casten naar de Chromecast.

Hopelijk hebben jullie iets met deze tips, ik denk graag met jullie mee!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 8 december 2024

Dankjewel voor je reactie.

Ik heb nogsteeds geen bericht over levering terwijl 5 december was beloofd, ik ga opzeggen.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen