Skip to main content
Beantwoord

Status glasvezel bestelling klopt niet

  • 13 augustus 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Een aantal weken geleden is mijn glasvezel tot en met de meterkast aangesloten. Nu zou enkel de laatste stap nog moeten plaatsvinden met het aansluiten van de modem door Guidion.

Echter als ik nu in mijn status kijk dan ben ik weer terug bij Fase 1. Je bestelling. Terwijl ik in Fase 4 moet zitten. 

Ik kan mij zo voorstellen dat Guidion mij ook dan niet gaat bellen voor een afspraak.

 

Welke stappen moet ik ondernemen zodat Guidion en ik de juiste status hebben en er een afspraak gemaakt kan worden voor de laatste stap?

Beste antwoord door vandebrug

Tommie van Odido schreef:

Hey @vandebrug, welkom op onze Community!

Het klopt bijna helemaal wat je zegt, je mist alleen de oplevering van de wijkcentrale. Op dit moment is de wijkcentrale nog niet gereed voor activatie, zodra die gereed is zal de status doorlopen en krijg je automatisch een bericht van Guidion om de afspraak in te plannen. Ik kan ook niet zien wanneer de wijkcentrale gereed zal zijn maar ik hoop erg snel!

Ok. Dan wachten we daar nog op. 😊  

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14952 reacties
  • 14 augustus 2024

Hey @vandebrug, welkom op onze Community!

Het klopt bijna helemaal wat je zegt, je mist alleen de oplevering van de wijkcentrale. Op dit moment is de wijkcentrale nog niet gereed voor activatie, zodra die gereed is zal de status doorlopen en krijg je automatisch een bericht van Guidion om de afspraak in te plannen. Ik kan ook niet zien wanneer de wijkcentrale gereed zal zijn maar ik hoop erg snel!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 14 augustus 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @vandebrug, welkom op onze Community!

Het klopt bijna helemaal wat je zegt, je mist alleen de oplevering van de wijkcentrale. Op dit moment is de wijkcentrale nog niet gereed voor activatie, zodra die gereed is zal de status doorlopen en krijg je automatisch een bericht van Guidion om de afspraak in te plannen. Ik kan ook niet zien wanneer de wijkcentrale gereed zal zijn maar ik hoop erg snel!

Ok. Dan wachten we daar nog op. 😊  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen