Beste,
Ik heb 01-12 internet besteld voor thuis, toen bleek de huidige huurder nog lopend internet te hebben. Binnen 3 dagen zou ik horen hoe of wat, dit werd 14 december pas. Of ik het huurcontract toe kon sturen, dan konden ze het regelen. Kon gewoon via reply op de email, gedaan, geen gehoor. Meermaals gebeld, en de chat gedaan. Geen gehoor of geen bekende case. (8+ keer gebeld, 30+ keer gechat). Vandaag eindelijk contact, nooit een email ontvangen maar wel het juiste email adres, of ik het even nog een keer kon mailen. Gedaan, order doorgezet, internet vanaf morgen weg. Verwachte montage moment voor de monteur: Over 2-4 weken. Oftewel, 2-4 weken geen internet en geen mogelijkheid tot werken wat ik van te voren expliciet heb aangegeven dat geen optie voor mij was, houden we rekening mee is mij toen beloofd. Sem geeft nu aan: Helaas, heb ‘m nu al doorgezet ik kan verder niks betekenen.
Ik begin zelf over eventueel een bundel op mijn telefoon (ben abbo) zodat ik een hotspot kan gebruiken voor de pc, zo zit ik niet zonder internet en kunnen jullie de tijd nemen voor de monteur. Met heel veel moeite komt Sem met: 7 dagen voucher. Oftewel, nog steeds 3 weken zonder internet.
Ik sta een beetje versteld van de enorm slechte service, en dan is ons contract nog niet eens begonnen tot op 20 minuten geleden! Ik hoop hier dan ook zeker iemand over te spreken, en ik vind het niet meer dan fair om een unlimited voor 3-4 weken te krijgen, of een zekerheid dat de monteur binnen de aantal dagen unlimited bundel er is.
Klantnummer: TTT28663
Case: 67801093
Beantwoord
3-4 weken zonder internet
Beste antwoord door Dylandaas
Niet meer nodig, ik sta in de wacht om mijn bestelling te annuleren, dit is absurd hoe hier omgegaan gaat met nieuwe klanten. Heb contact met Ziggo en die leveren binnen 5 dagen internet, dus ik ga daarmee in zee.
Bedankt voor de hulp.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.