Skip to main content

glasvezel via Delta niet beschikbaar

  • 9 november 2023
  • 5 reacties
  • 175 Bekeken

Goedemiddag Odido,

na een middag gebeld te hebben met de verschillende klantenservices van Odido en Delta, hoop ik via deze weg een oplossing te vinden.

Wij hebben via Delta Fiber glasvezel (incl vastrechtvergoeding).

Via jullie site komt de postcodecheck terug dat er geen glasvezel beschikbaar is, echter wordt de toevoeging niet goed meegenomen. Er staat een ?. Bij andere adressen van dezelfde postcode is glasvezel wel gewoon beschikbaar.

Ik vermoed dat de toevoeging (A) niet goed in de adressen database wordt doorgegeven.

Delta Fiber geeft echter aan dat ik wel gewoon via jullie glasvezel zou moeten kunnen bestellen. De aansluiting is gewoon actief en op de site van Delta staan jullie als provider vermeld.

 

Graag jullie hulp!

met vriendelijke groet

Daniel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 9 november 2023

Hallo @DanielvanV 

Kan je eens via pricewise.nl of breedbandwinkel.nl bijvoorbeeld kijken of bestellen via daar lukt? Dan zou je het ook via daar kunnen doen :)


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 november 2023
Waqqas schreef:

Hallo @DanielvanV 

Kan je eens via pricewise.nl of breedbandwinkel.nl bijvoorbeeld kijken of bestellen via daar lukt? Dan zou je het ook via daar kunnen doen :)

goedenavond Waqqas,

helaas
 bij breedbandwinkel helemaal geen aanbiedingen. Bij Pricewise kan ik wel glasvezel via Solcon kiezen, maar niet de andere (zelfs geen Delta of Caiway) die op het Deltafiber netwerk zitten...


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 9 november 2023

@DanielvanV 

Hmm, dat is wel raar want normaal zou je op die vergelijkingssites meer aanbiedingen moeten zien, lijkt een probleem met de toevoeging zoals je al aangeeft.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 november 2023

Dat denk ik dus ook, maar ik heb geen idee bij wie ik dit op moet lossen


Na een belronde tussen alle klantenservices ben ik weer precies terug waar ik begonnen was.

Wellicht is de makkelijkste oplossing om gewoon mijn abonnement te verlengen en volgend jaar maar weer te kijken of het probleem is opgelost...


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 14 november 2023

Hoi @DanielvanV, super leuk dat je interesse hebt in onze abonnementen! đŸ˜Š Ik wil het heel graag nakijken. Wil je mij in een privĂ©bericht je postcode en huisnummer sturen? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen