Skip to main content
Beantwoord

Odido Modem: kunnen alle instellingen worden vrijgegeven?

• is Prince of Content
  • 178 reacties

Hoi Odido,

Ik vind het mooi om te lezen dat jullie alle instellingen voor het gebruik van een eigen modem op jullie netwerk hebben opgeschreven.

Op een Zycel website lees ik dat het door jullie geleverde modem (VMG8825-T50) gemaakt is voor T-Mobile en is voorzien van speciale bedrijfseigen software.

Als ik op diezelfde website de specificaties van de VMG8825 bekijk, dan voldoen deze aan mijn - nu ontbrekende - behoefte (o.a. het wel kunnen instellen van de bridge mode en QOS)

Is het mogelijk dat Odido alle instellingen van het door jullie geleverde modem vrijgeeft, zodat ik geen extra kosten hoef te maken om eigen apparatuur daarvoor aan te schaffen?

Beste antwoord door ItsNaud

Hoi HJHome,

Odido levert universele modems uit met daarbij bij iedere klant dezelfde functionaliteiten. Helaas kunnen sommige functionaliteiten niet geleverd worden omdat het anders ook niet te servicen/supporten is voor de klantenservice. Wil je bepaalde instellingen die niet beschikbaar zijn, dan dien je helaas toch voor een eigen modem te kiezen.

Bekijk origineel

3 reacties

ItsNaud
Super User
  • Odido Superuser
  • 131 reacties
  • Antwoord
  • 3 oktober 2023

Hoi HJHome,

Odido levert universele modems uit met daarbij bij iedere klant dezelfde functionaliteiten. Helaas kunnen sommige functionaliteiten niet geleverd worden omdat het anders ook niet te servicen/supporten is voor de klantenservice. Wil je bepaalde instellingen die niet beschikbaar zijn, dan dien je helaas toch voor een eigen modem te kiezen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9346 reacties
  • 3 oktober 2023

Inderdaad, wat @ItsNaud zegt!

• Auteur
  • is Prince of Content
  • 178 reacties
  • 4 oktober 2023

Dankjewel voor je antwoord @ItsNaud 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen