Skip to main content
Beantwoord

Bestelling T-Mobile thuis wordt niet afgerond.


Mijn bestelling is op 27 december opgeleverd maar de bestelling is tot op dit moment nog niet afgerond. Tevens blijft Vast Bellen op “je aanvraag is in behandeling” staan en deze werkt dan ook nog niet

Ben ik erg ongeduldig of loopt er iets mis met Vast Bellen waardoor de bestelling niet kan worden afgerond?

 

Beste antwoord door Peter vC

Moderator edit: 

Cheyenne schreef:

Hoi @Peter vC, dank voor dit topic! Ik snap de vraag en heb meteen meegekeken. Ik zie inderdaad dat de bestelling blijft hangen vanwege de nummerovername die je hebt aangevraagd. We zijn hier druk mee bezig. Ik vermoed dat het nummer deze week vrijgegeven zal worden en het kan worden overgenomen. We zullen dan automatisch je bestelling afronden. Dank voor je geduld!

 

Gisteravond 23:58 een mailtje van KPN dat m’n opzegging is verwerkt. Dat is precies een week na de omzetting…… maar belangrijker is dat tegelijkertijd de vaste lijn werkt en m’n bestelling nu is afgerond 😉👍🏼

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hoi @Peter vC, dank voor dit topic! Ik snap de vraag en heb meteen meegekeken. Ik zie inderdaad dat de bestelling blijft hangen vanwege de nummerovername die je hebt aangevraagd. We zijn hier druk mee bezig. Ik vermoed dat het nummer deze week vrijgegeven zal worden en het kan worden overgenomen. We zullen dan automatisch je bestelling afronden. Dank voor je geduld!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 2 januari 2023

Bedankt voor je reactie, dan wachten we daar nog even op. In mijn geval weet iedereen me toch wel te vinden op m’n mobiele telefoon maar als je afhankelijk bent van een vaste lijn is het wel vervelend dat KPN dat nummer niet tijdig vrijgeeft 🤷🏻‍♂️


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 3 januari 2023

Hi @Peter vC, helemaal super - merci voor jouw begrip en geduld! 😊 Dat kan ik mij volledig voorstellen. Laat je eind deze week weten of de bestelling helemaal is afgerond en je gebruik kunt maken van jouw Vaste Telefonie? 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2023

Moderator edit: 

Cheyenne schreef:

Hoi @Peter vC, dank voor dit topic! Ik snap de vraag en heb meteen meegekeken. Ik zie inderdaad dat de bestelling blijft hangen vanwege de nummerovername die je hebt aangevraagd. We zijn hier druk mee bezig. Ik vermoed dat het nummer deze week vrijgegeven zal worden en het kan worden overgenomen. We zullen dan automatisch je bestelling afronden. Dank voor je geduld!

 

Gisteravond 23:58 een mailtje van KPN dat m’n opzegging is verwerkt. Dat is precies een week na de omzetting…… maar belangrijker is dat tegelijkertijd de vaste lijn werkt en m’n bestelling nu is afgerond 😉👍🏼


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 3 januari 2023

Yay, helemaal top @Peter vC! Merci voor het doorgeven. Als je nog ergens hulp bij kunt gebruiken, klop dan vooral weer aan. Maak er een mooie dag van! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen