Skip to main content
Beantwoord

status bestelling klopt niet


Goedemorgen,

Na een wat stroeve start, werkt bij mij alles behoren.

Alleen klopt de bestel/levering status niet, ik ben reeds aangesloten, dit heb ik zelf gedaan aangezien ik te lang moest wachten op de monteur. Er was iedere keer mis communicatie over het glasvezelpunt installeren, dit was er allemaal al, get was een kwestie van uitpluggen en de nieuwe apparatuur inpluggen.

Ik heb al meerdere keren gebeld om de status aan te laten passen, de afspraak met Gideon heb ik netjes geannuleerd, kunnen jullie mij verder helpen de status goed te krijgen?

 

Beste antwoord door Cynthia01

Hoi @Lisa ik kreeg gisteren al een mail dat mijn t mobile thuis geactiveerd is. Mijn huistelefoon werkt wel naar behoren, kan gebeld worden en bel zelf ook zonder problemen.

Dank je wel voor de terugkoppeling 👍🏼

Bekijk origineel

12 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21790 reacties
  • 19 september 2022

Hallo @Cynthia01 

Dezelfde fout had ik zelf ook gemaakt, monteur annuleren en zelf installeren.

Het is niet de bedoeling dat je de monteur annuleert want de monteur meldt je verbindong aan bij T-Mobile zodat de status in je T-Mobile thuis account ook correct staat, deze wordt dus niet automatisch aangemeld.

Hopelijk kan een moderator nog wat voor je regelen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 19 september 2022

@Waqqas dank je wel voor je antwoord, ik heb gelukkig wel dat alles naar behoren werkt, anders zat ik 3 weken thuis zonder alles en ik werk vanuit huis 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21790 reacties
  • 19 september 2022

@Cynthia01

Ik kreeg ook een verbinding op XGS-PON en de Genexis ONT zat er al dus even de router wisselen kon ik wel, maar zonder de monteur kan de verbinding niet worden aangemeld.


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 19 september 2022

Hi @Cynthia01, ik ben blij om te lezen dat je inmiddels van een goedwerkende verbinding geniet! Deze vraag heb ik doorgespeeld naar mijn collega's van de technische dienst. Ik heb gevraagd of zij dit in het systeem kunnen rechttrekken of dat een monteur toch nog langs dient te komen, zodat de status verandert. Ik laat het je meteen weten als ik een reactie heb. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 19 september 2022

Dank je wel @Lisa 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 20 september 2022

Hi @Cynthia01, ik wil je graag laten weten dat mijn collega hiermee bezig is voor je! Morgen laten we aan je weten of het helemaal is gelukt. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 21 september 2022

Hi @Cynthia01, mijn collega heeft geprobeerd om aan de achterkant een aanpassing te verrichten zodat het systeem weet dat alles naar behoren werkt en is geïnstalleerd! Echter heeft hij een probleem opgemerkt Vast Bellen. Technisch gezegd: het modem wilt deze gegevens niet overnemen, terwijl dit wel hoort te gebeuren. Waarom dit niet werkt, dat kan mijn collega niet verklaren. Hij is hier dan ook samen met een collega naar aan het kijken en komt hier zo snel mogelijk op terug. Weet dat we ermee bezig zijn om dit te fixen! 💪


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • Antwoord
  • 21 september 2022

Hoi @Lisa ik kreeg gisteren al een mail dat mijn t mobile thuis geactiveerd is. Mijn huistelefoon werkt wel naar behoren, kan gebeld worden en bel zelf ook zonder problemen.

Dank je wel voor de terugkoppeling 👍🏼


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 22 september 2022

Hi @Cynthia01, helemaal perfect! Fijn dat je zelf geen problemen ondervindt met de huistelefoon, dankjewel voor het doorgeven. Ik ga dit meteen doorspelen naar mijn collega. Hopelijk is het hierna helemaal ready! 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 22 september 2022

Hi @Cynthia01, ik heb goed nieuws! Het bleek om een cosmetische foutmelding te gaan. Alles staat nu goed en blijft ook zonder problemen werken. Maak er een mooie week van! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 22 september 2022

Dank je wel voor je hulp @Lisa ben ook zeer tevreden met mijn nieuwe provider 👍🏼


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 22 september 2022

Heel fijn om te lezen @Cynthia01! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen