Ik heb op 11 mei een aanvraag gedaan voor T-Mobile thuis. Het installatie pakket heb ik ook al twee weken in huis. Afgelopen vrijdag (1 juli) zou Volker Wessels eindelijk het glasvezelaansluitpunt komen plaatsen. De hele middag gewacht maar geen Volker Wessels monteur. Vanmorgen gebeld en blijkt er zonder mijn medeweten een afspraak voor vandaag (4 juli) gemaakt ze zijn. Vanmiddag wederom de hele middag zitten wachten. Maar wederom niemand verschenen. Zo te zien in dit forum ben ik niet de enige die een monteur wil hebben maar dat die niet op komt dagen. Hoe gaan we dit oplossen T-Mobile?
Beantwoord
Volker Wessels komt afspraken niet na
Beste antwoord door Boris
Hoi
Thanks voor je bericht, één waar ik toch wel van schrik. Wanneer ik de situatie bekijk vanaf onze kant, zie ik dat de laatste update alweer een tijdje geleden is gegeven. Dit kan absoluut niet de bedoeling zijn en is niet wat wij voor ogen hebben. Om meteen actie te ondernemen, heb ik ons speciale Fiber team gevraagd contact op te nemen met de aannemer en je per direct te informeren met een update. Ook wij willen je natuurlijk zo snel mogelijk kunnen opleveren. Houd daarbij je telefoon in de gaten. We gaan hier direct voor je achteraan!
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.