Skip to main content
Beantwoord

Geen internet na verhuizing

Gisteren zijn wij verhuisd maar helaas brand de wereldbol niet op de zyxel router. Nu kwam ik op het forum wat tips tegen om de kabels te controleren in de wandcontactdoos maar zowel rood-blauw als oranje-wit werken niet. 

Gezien wij vanuit huis werken is internet erg belangrijk dus wachten op een monteur kunnen we eigenlijk niet. 

Beste antwoord door Demi van Odido

Nog even als reactie hier. Het Internet werkt, nadat het modem op het oorspronkelijke ISRA-punt is aangesloten in plaats van op de wandcontactdoos. :grinning:

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 20 maart 2022

Hi @Robin40 ik wil graag met je meekijken hoe het zit met de verbinding op jouw nieuwe adres. Ik kan echter voor nu niet in jouw abonnement kijken zonder de gegevens. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik voor je aan de slag!

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • Antwoord
  • 21 maart 2022

Nog even als reactie hier. Het Internet werkt, nadat het modem op het oorspronkelijke ISRA-punt is aangesloten in plaats van op de wandcontactdoos. :grinning:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen