Skip to main content
Beantwoord

is dit mijn isra aansluiting?

  • 13 oktober 2021
  • 4 reacties
  • 154 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

 

Ik wil het internet aansluiten, is dit de telefoonkabel van het isra punt?

 

mvg, Demi

 

Beste antwoord door Brian

Hi @Demi1234 alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb op afstand met je meegekeken en er lijkt inderdaad wat mis te zijn met de verbinding. Ik heb zojuist een opdracht uitgezet voor onze monteur om dit te herstellen. Je ontvangt bericht van onze monteursdienst Guidion om direct een afspraak in te plannen. We gaan er voor zorgen dat je snel online bent!

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21591 reacties
  • 13 oktober 2021

Hallo @Demi1234 

Dit is inderdaad de juiste kabel. In het midden zie je 2 combinaties om elkaar heen gewikkeld zitten, zwart doorzichtig en wit doorzichtig.

Probeer eerst zwart doorzichtig aan te sluiten en als die niet werken dan wit doorzichtig .

Je kan het aansluitdoosje uit het installatiepakket gebruiken als het kapje en aansluiting van dit punt missen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2021

Bedankt voor je antwoord. Ik heb beide combinaties geprobeerd maar het wereldbol-lampje op de modem gaat niet branden. Wat zou ik verkeerd kunnen hebben gedaan?

 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21591 reacties
  • 15 oktober 2021

Indien beide combinaties het niet doen dan ligt het probleem mogelijk buitenshuis en zul je de reactie van een moderator even moeten afwachten zodat zij een monteur langs kunnen sturen.


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 18 oktober 2021

Hi @Demi1234 alvast van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb op afstand met je meegekeken en er lijkt inderdaad wat mis te zijn met de verbinding. Ik heb zojuist een opdracht uitgezet voor onze monteur om dit te herstellen. Je ontvangt bericht van onze monteursdienst Guidion om direct een afspraak in te plannen. We gaan er voor zorgen dat je snel online bent!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen