Skip to main content
Beantwoord

Guidion komt niet zijn afspraken na

  • 1 december 2020
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

hallo t-mobile

waarom is het zo moeilijk om mijn internet te activeren?

monteur van guidion is bij mij geweest om alles te installeren

binnen 5min was die al weg en kon niks verder voor me doen

hij zij dat ik maandag verbinding kreeg maar helaas...

kan ik nog mijn installatie doos weer retour sturen?

heb geen vertrouwen in jullie dienst

alex

Beste antwoord door Brian

Hi @alexz Jammer dat niet gelukt is, ik weet zeker dat we je snel online hadden gekregen. Wie weet mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen!

Bekijk origineel

1 reactie

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2020

Hi @alexz Jammer dat niet gelukt is, ik weet zeker dat we je snel online hadden gekregen. Wie weet mogen we je in de toekomst nog eens verwelkomen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen