Skip to main content
Beantwoord

Retourzending


20 november heb ik mijn T-mobile thuispakker retour gezonden, vandaag kreeg ik bericht van jullie dat er €165 in rekening wordt gebracht omdat het pakket niet is ontvangen. Ik heb het verzendbewijs en de bevestiging van Post.nl via Track & Trace dat het pakket bij jullie is afgeleverd.

Graag verneem hoe ik verder met jullie hierover in contact kom en welke acties er worden ondernomen zodat de €165 niet in rekening wordt gebracht.

B.v.d

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @Jorrin K, bedankt voor het verzendbewijs. De apparatuur is afgemeld, er zal geen boete worden opgelegd. Sorry voor de waarschuwende e-mails! Eventuele aankomende e-mails kun je 100% negeren.

Bekijk origineel

10 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 30 november 2020

Beste @Jorrin K Je kan je verzendbevestiging hier uploaden zodat de moderators je straks verder kunnen helpen.

Maak eventuele privé gegevens wel even onzichtbaar.

Succes! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 30 november 2020

Beste Cristien,

 

Dank je! @Moderator, hierbij:

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 december 2020

Beste, 

Wat is de status van mijn verzoek? 

B.v.d


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 2 december 2020

Ik ga even vragen of ze tijd hebben @Jorrin K 
Prettige dag verder.


yalerta
Forum|alt.badge.img+5
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1377 reacties
  • 2 december 2020

Zoals je ziet niks om je zorgen over te maken. Helaas is het Tmobile in deze corona/blackfriday tijd waarin het het een bezorg dienst WEL lukt om een pakket af te leveren, maar het Tmobile NIET lukt om zijn administratieve systemen een extra weekje vertraging te geven en gewoon door blijft gaan om mensen/personen te bedreigen met boetes en dergelijke.

Advies: hou je rekening in de gaten zodat je onmiddellijk kan terugboeken als Tmobile in jouw portemonee zit te graaien. Als je het van Tmobile, na ze het automatisch geincasseerd hebben, dan terug moet ontvangen ben je zo 2 maanden verder.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10757 reacties
  • Antwoord
  • 2 december 2020

Hoi @Jorrin K, bedankt voor het verzendbewijs. De apparatuur is afgemeld, er zal geen boete worden opgelegd. Sorry voor de waarschuwende e-mails! Eventuele aankomende e-mails kun je 100% negeren.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 december 2020

Dag Jason, bedankt! Dat is goed nieuws

 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 december 2020

Dag Yalerta, bedankt voor de informatie en het advies :-)


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 april 2023

Mijn teruggestuurde apparatuur is (volgens DHL) wel door T-Mobile ontvangen op woensdag 30-3, maar blijkbaar niet verwerkt gezien de e-mail met boete die ik vandaag heb ontvangen?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 5 april 2023

@Mekcub ik heb zojuist antwoord gegeven op je eigen topic.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen