Sinds 17 april maak ik gebruik van t-mobile thuis televisie en internet.
Ik heb het zelf geïnstalleerd en het ging in op de activatiedatum van 17 april, zoals het hoort.
Nu staat er online dat mijn monteur nog moet komen en mijn pakket nog niet geactiveerd is.
Ook heb ik nog geen afschrijvingen gehad of reminders/facturen gehad…
Bij mijn installatiepakket heb ik verder ook geen machtigingsformulier gekregen en het rekeningnummer staat goed in mijn account.
Om tegen onverwachte extra kosten aan te lopen daarom de vraag waar dit aan ligt.
Groet,
Michael
Beste antwoord door Ginny
@michaelvanamstel goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat jij zelf je installatie van je glasvezelmodem hebt uitgevoerd, dat is inderdaad niet de bedoeling. Omdat glasvezel erg fragiel is gebeurt dit altijd door een monteur of met ondersteuning van een monteur. Bij zelfinstallatie vervalt je garantie op de glasvezelbekabeling. Je had op 17 april een afspraak met de monteur maar de monteur stond voor een dichte deur en kon jou telefonisch niet bereiken. Wanneer de monteur de installatie uitvoert, wordt jouw aanvraag als actief aangemeld. Dit stapje in het proces is daardoor niet gebeurd. Ik heb daarom nogmaals een verzoek aangemaakt bij onze installatieparter Guidion. Zij zullen spoedig contact opnemen om de installatie af te ronden.
Gaat het om glasvezel? Ik heb gehoord dat je beter niet zelf aan de slag kan en je een monteur dit moet laten doen omdat de monteur na afloop de werkende verbinding doorgeeft aan de techneuten dus nu staat jouw verbinding misschien niet geregistreerd.
Het beste is even afwachten op de reactie van een moderator of anders kun je Guidion bellen om te vragen wat nu? Het telefoonnummer is 088 2000 151.
@michaelvanamstel goed dat je aan de bel trekt! Ik zie dat jij zelf je installatie van je glasvezelmodem hebt uitgevoerd, dat is inderdaad niet de bedoeling. Omdat glasvezel erg fragiel is gebeurt dit altijd door een monteur of met ondersteuning van een monteur. Bij zelfinstallatie vervalt je garantie op de glasvezelbekabeling. Je had op 17 april een afspraak met de monteur maar de monteur stond voor een dichte deur en kon jou telefonisch niet bereiken. Wanneer de monteur de installatie uitvoert, wordt jouw aanvraag als actief aangemeld. Dit stapje in het proces is daardoor niet gebeurd. Ik heb daarom nogmaals een verzoek aangemaakt bij onze installatieparter Guidion. Zij zullen spoedig contact opnemen om de installatie af te ronden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.