Skip to main content

Geen internet rode lamp wereldbol

  • 11 september 2019
  • 5 reacties
  • 675 Bekeken

Beste T-Mobile,

vandaag zou mijn internet actief zijn. Echter brandt het wereldbol rood. Ik vermoed dat de registratie met de modem niet goed gaat of dat men toch langs de wijkcentrale moet. Willen jullie mij a.u.b. Helpen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • 12 september 2019
Heb je internet via DSL of glasvezel?

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 september 2019
Beste,

Heb inmiddels vernomen dat alles nu naar behoren werkt. Hartelijk dank iig.

Glassertje
  • is een legendarische user
  • 890 reacties
  • 12 september 2019
Mooi dat het opgelost is. Veel surf plezier.

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2024

14-03-2024, Ik heb sind vanavond 23:00uur geen verbinding. 

Rode lampje blijft branden. Ik heb alle stappen geprobeerd. En alle kabels gecontroleerd. En alle apparaten gereset . Herhaalde dat paar keren tot 4:00uur. Nog rode lampje


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 14 maart 2024

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen