Beantwoord
Uitstel van terugsturen apparatuur
Goedemorgen, ik heb een verhuizing doorgegeven bij T-Mobile om mijn internet en televisie mee te kunnen nemen naar mijn nieuwe adres. Ik verhuis pas over anderhalve maand, maar in de 'verhuis bevestiging' email die ik heb gekregen wordt er aangegeven dat ik mijn modem binnen 8 kalenderdagen na dagtekening van de brief (email) al dien terug te sturen. Is het mogelijk om de modem ná de verhuizing terug te sturen, anders zit ik al die tijd zonder internet?
Overigens ben ik pas nét overgestapt naar T-Mobile, dus ik verwacht dat ik precies dezelfde modem krijg op mijn nieuwe adres, maar dat is minder belangrijk.
Hoor het graag!
Overigens ben ik pas nét overgestapt naar T-Mobile, dus ik verwacht dat ik precies dezelfde modem krijg op mijn nieuwe adres, maar dat is minder belangrijk.
Hoor het graag!
Beste antwoord door Piotr
Hey @CoenA ,
Tof dat we met je mee mogen verhuizen! 😁 Je gaat inderdaad een nieuw installatiepakket ontvangen met een nieuw modem. Het oude modem kun je uiteraard behouden tot je verhuizing en daarna kosteloos naar ons retour sturen. De tekst in de verhuis e-mail "binnen 8 kalenderdagen retour sturen" is niet correct. Dit gaan we aanpassen, bedankt voor de signalering!
Bekijk origineelTof dat we met je mee mogen verhuizen! 😁 Je gaat inderdaad een nieuw installatiepakket ontvangen met een nieuw modem. Het oude modem kun je uiteraard behouden tot je verhuizing en daarna kosteloos naar ons retour sturen. De tekst in de verhuis e-mail "binnen 8 kalenderdagen retour sturen" is niet correct. Dit gaan we aanpassen, bedankt voor de signalering!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.